Komentāri
Latvijā valsts institūcijas nepārbauda, vai kapteinis grasās kuģi stūrēt reibumā
FOTO: LETA

Latvijā, tāpat kā citviet, valsts institūcijas nepārbauda, vai kapteinis grasās stūrēt kuģi alkohola reibumā. Tā ir kuģa īpašnieka atbildība.

Latvijas Jūras administrācijas inspektori veikuši drošības auditu Igaunijas kompānijai piederošajam tankkuģim Flagman 1, kas nedēļas nogalē, pildīts ar 15 tūkstošiem tonnu degvielas, pēc izbraukšanas no Rīgas ostas uzskrēja uz sēkļa un gandrīz izraisīja ekoloģisko katastrofu.

Pēc negadījuma policija kuģa kapteinim, kurš savu kapteiņa diplomu ieguva Ukrainā, izelpā konstatēja 2,34 promiles alkohola.

Dzērušajam kapteinim, visticamāk, tiks liegta iespēja turpmāk vadīt kuģus ar Latvijas karogu.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl