2 komentāri
Latviešu sukādes japāņiem liels gardums! Rāmkalnu našķi Latvijas eksporta lepnums
FOTO: Ilze Vēbere

Latviešu sukādes Ķīnas un Japānas veikalos – tik tālu ceļu mēro vietējā ražotāja “Rāmkalni” gardumi. Uzņēmums nupat arī godalgots ar prestižo gada preču zīmi, ar ko apbalvo veiksmīgākos uzņēmumus.

Uzņēmējs un “Rāmkalnu” radītājs Viktors Grūtups pie sukāžu ražošana ķērās, kad sākās krīze un nācās pielāgoties situācijai. Rezultātā – krīzes produkts tapis par pieprasītu eksporta preci. Sukādes garšo gan kaimiņiem igauņiem un lietuviešiem, gan vāciešiem, pat japāņiem un ķīniešiem.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Viktors Grūtups

Viktors Grūtups
“Rāmkalnu” saimnieks

Pagājušajā nedēļā jūras konteineru aizsūtījām uz Japānu. Bijām paši aizbraukuši uz Tokiju pie klienta. Tad liekas jocīgi, jo pirms pieciem gadiem mēs sākām mazā istabiņā taisīt sukādes, bet tagad sēžam Tokijā.

Par veiksmes atslēgu Grūtups dēvē atdevi un darba mīlestību, daudz nozīmē arī neatlaidība – regulāri jāparādās starptautiskās pārtikas izstādēs, kur meklējami nākamie klienti.

FOTO no Rāmkalniem

TOP komentāri

  • kā tad
    0 0 0

    kā tad

    japāņi jau ēd visādas žorgas pat čūskas.Nav brīnums ka LV sukā iekšā visu kas nekust
  • Tors
    0 0 0

    Tors

    [..] liekas jocīgi, jo pirms pieciem gadiem mēs sākām mazā istabiņā taisīt sukādes, bet tagad sēžam Tokijā.[..] :D Labs. Prieks par panākumiem.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Tests - ko tu zini par alus vēsturi?

Tests - ko tu zini par alus vēsturi? 8

Alus plūdi Londonā – vai tas maz ir iespējams? Izpildi testu par alus vēsturi, uzzini pārsteidzošus faktus un tiec pie sertifikāta! Neizpaliks arī balva.

Lasi vēl