2 komentāri
Laimējot miljonu, katrs otrais Latvijas iedzīvotājs būtu gatavs aiziet no darba
FOTO: LETA

38% procenti aptaujāto noteikti aizietu prom no pašreizējās darba vietas, ja loterijā laimētu miljonu eiro, savukārt 14% drīzāk aizietu, nekā turpinātu strādāt pēc iespaidīgā laimesta saņemšanas.

”Iegūtie rezultāti parāda, ka liela daļa Latvijas iedzīvotāju nav apmierināti ar sava pašreizējā darba saturu un, ja finansiālie apstākļi būtu labāki, šī sabiedrības daļa labprātāk dotu priekšroku darbam, kas vairāk apmierina viņu intelektuālās, sociālās un emocionālās vajadzības,” komentē cvmarket.lv pārstāvis Kristaps Kolosovs.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Turpretī gandrīz puse no aptaujātajiem jeb 48% saglabātu savu lojalitāti pašreizējam darba devējam arī tad, ja loterijā laimētu 1 miljonu eiro. Tas liecina, ka lielai daļai strādājošo finansiālais aspekts nav galvenais motivējošais faktors.

Līdzīgu aptauju speciālistu darba portāls cvmarket.lv veica arī 2013. gadā – toreiz vēlmi aiziet no pašreizējās darba vietas pauda 55% respondentu salīdzinājumā 52% respondentu 2016. gadā.

Tas ļauj secināt, ka darba devēji sāk pievērst lielāku uzmanību arī nefinansiālajiem motivācijas aspektiem, lai veicinātu darbinieku lojalitāti.

TOP komentāri

  • Tatjana
    0 0 0

    Tatjana

    Latvijā ikviens var vinnēt, kādu summu un ko tik vien vēlas, jo mums ir Ēriks Delpers, tas melis, kas sevi dēvē par mākslinieku un ir Kristus Karaļa Kalna un Dieviņa Lielvārdē autors. Vajag tikai viņa fotogrāfiju, ar izteiktu vēlmi sadedzināt baznīcā uz Erc.Mihaēla Altārīša, un OBLIGĀTI būs. P.S.Loterijas biļrtīte jānopērk!
  • Homērs Simpsons
    0 0 0

    Homērs Simpsons

    Tas nu gan butu stulbs lemums! Bez darba dzivot ir loti gruti un es mekletu darbu kas ir sirdij nevis makam.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl