Ko par reklāmu saukļiem saka Latviešu valodas aģentūra?

Komentāri

”Vispārdošana”, ”cenu trīce”, ”trieciencenas”, ”atlaižu bums” un ”mega atlaides” – ko par šiem nosaukumiem domā cilvēki ielās un kas par tiem sakāms Latviešu valodas aģentūras pārstāvjiem? To devās noskaidrot raidījums Bez Tabu!

Satiktie cilvēki galvaspilsētas ielās ir teju vienisprātis, ka iepriekš nosauktie apzīmējumi un reklāmas saukļi ir “sērīgi”, savukārt daži tos nosauc par par “pastulbiem” un raksturo tos ar vārdiem “pilnīgs oriģinalitātes trūkums”.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Kamēr par nespeciālistam redzams, ka mārketinga darbinieki rāvušies melnās miesās, lai atrastu interesantākos nosaukumus, Latviešu valodas aģentūrā skaidro – reklāmu tekstos parasti strādā ar valodas metaforisko nozīmi.

“Tēlainās izteiksmes līdzekļiem mēģina atrast vārdus, kas būtu interesanti un piesaistītu lietotāju. Tāpat ļoti bieži reklāmu tekstos izmanto superlatīva izteiksmes, lai norādītu uz kaut ko ļoti lielu un vērienīgu. Turklāt bieži lieto arī internacionālismus,” stāsta Inita Vītola, Latviešu valodas aģentūras valodas attīstības daļas vadītāja.

Skaties video!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā! 1

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl