Ko Latvijas iedzīvotāji pērk interneta veikalos?

Komentāri

Gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju vismaz reizi gadā iepērkas internetā, savukārt tuvojoties Ziemassvētkiem un Jaunajam gadam, interneta veikalu pircēju skaits arvien pieaug.

Interaktīvā lelle vārdā Betija ir Latvijas internetveikala 220.lv pēdējo mēnešu pirktākā prece. Tuvojoties svētkiem, pieprasījums pēc bērnu rotaļlietām pieaug vairākkārt. Veikala pārstāve Laila Snidzāne norāda, ka populārākas kļūst arī citas preču kategorijas – kosmētika, smaržas, tehnika. Pērkot apavus un apģērbus internetā, šobrīd pircēji jūtas drošāk, jo zina, ka, ja prece nederēs, to ir iespējams atdot vai apmainīt.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Ekrānuzņēmumi

44% Latvijas iedzīvotāju vismaz reizi gadā ir veikuši pirkumu kādā no interneta veikaliem – tā liecina šā gada statistika. Pieprasītāko preču saraksta augšgalā ir apģērbi, apavi un sporta preces, pasākumu biļetes un mājsaimniecības preces. Pieaugot interesei par iepirkšanos internetā, palielinājās arī sūdzību skaits par neiespēju atdot iegādāto preci. Šogad ir saņemtas jau 200 sūdzības. Līdz strīdam starp pircēju un pārdevēju neviena sūdzība gan nav nonākusi.

Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra vadītāja

Nelaba tendence ir, ka komersanti mēdz dažreiz izpildīt prasības tikai tad, kad patērētājs vēršas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, kas nav tā pareizāka rīcība no komersanta puses.

Kopumā Latvijas iedzīvotāji esot sākuši arvien vairāk uzticēties interneta veikaliem. Laila Snidzāne: “Pāris gadu atpakaļ cilvēki pirmo reizi veica pirkumu internetā, un tad bija piesardzīgāki – pirka pa vienai precei vai izvēlējās saņemt uz vietas veikalā un samaksāt skaidrā naudā. Tagad vairāk ir tādu pirkumu, kur ir vairākas preces pirkumā.”

Statistika liecina, ka pārsvarā mūsu valsts iedzīvotāji iepērkas Latvijas interneta veikalos – to dara 81% no visiem iedzīvotājiem, kuri veikuši pirkumus internetā.

Lasi vēl