2 komentāri

Iestājoties patiesi karstam laikam, par vienu no pieprasītākajiem produktiem veikalos kļūst saldējums.

Vasara ir patiesi “karsts laiks” saldējumu ražotājiem. Šā garduma ražošanas apjomi palielinās pat desmit reizes, kas prasa arī lielāku darbaspēka iesaisti. Vasarā, papildus pastāvīgajam štatam, uzņēmumā “Food Union” tiek uzņemti vēl 250 darbinieki. Interesanti, ka karstā laikā mainās arī pircēju iecienītākie saldējuma veidi un garšas.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti
Sandra Usačeva
“Food Union” saldējumu zīmolu vadītāja

Karstās dienās, kad ir liels pieprasījums, vidēji tiek saražotas 50-60 tonnas saldējuma. Vasarā cilvēki labprāt iegādājas mazās saldējuma porcijas jeb tā saucamo impulsa saldējumu. Pārējos gada laikos iecienītie ir ģimenes tilpumi – lielās litrīgas kastītes.

Arī veikalos saldējums tradicionāli kļūst par vienu no karstajā laikā iecienītākajiem produktiem.

Inga Bite
Veikalu tīkla “RIMI Latvia” sabiedrisko attiecību vadītāja

Salīdzinot ar jūlija sākumu, pieaugums ir vairākos desmitos procentu. Kas ir interesanti, – šajā karstajā laikā ne tikai saldējums ir pieprasīts, bet arī ledus, – pieaugums ir 50%.

Kopš 2014. gada Latvijas saldējuma tirgū tiek novērota īpaša tendence, – cilvēki arvien lielāku uzmanību pievērš saldējuma sastāvam. Priekšroka tiek dota saldējumam ar īstu pienu un krējumu. Tomēr kopumā Latvijas saldējuma patērētāju ražotāji raksturo kā visai konservatīvu – jaunās saldējuma garšas nav tik ļoti pieprasītas kā klasiskās.

Sandra Usačeva
“Food Union” saldējumu zīmolu vadītāja

Saldējuma biznesā kā tādā, protams, katru gadu ienāk jaunās vēsmas, jaunā mode. Bet jāsaka, ka Latvijas patērētājs ir diezgan tradicionāls savās vērtībās, cilvēki visvairāk izvēlas klasiskās garšas.

Kaut gan kopumā samazinās piena produktu patēriņš valstī, saldējums vienalga notur savas pozīcijas. Ir aprēķināts, ka viens Latvijas iedzīvotājs apēd 6,5 litrus saldējuma gadā. Pirms trīs gadiem šīs rādītājs bija 4,5 litri saldējuma uz vienu cilvēku.

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā “X Faktora” talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā "X Faktora" talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Pasaules slavenajā mūzikas šovā “X Faktors” sevi spilgti pieteikuši vairums Latvijas dziedošo talantu. Kāpt uz skatuves, visnotaļ, palīdz ne vien draugu un ģimenes atbalsts, bet arī drosme un pārliecība – šajā jautājumā dziedātājiem atbalstu sniedz iepirkšanās centrs “Domina Shopping”, kā arī stiliste un modes dizainere Indra Salceviča.

Lasi vēl