1 komentārs
Kaimiņš pirms lidmašīnas nosēšanās kavēja apkalpi veikt drošības procedūras, informē airBaltic
FOTO: LETA

Latvijas nacionālās lidsabiedrības airBaltic pārstāvji veikuši rūpīgu izmeklēšanu un konstatējuši, ka pagājušajā nedēļā maršrutā Londona-Rīga Saeimas deputāts Artuss Kaimiņš (LRA) pirms lidmašīnas nosēšanās ar savām darbībām kavējis apkalpi veikt drošības procedūras, sagatavojot lidmašīnu nosēšanās veikšanai, informēja kompānijas korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

Viņš skaidroja, ka lidojumu drošība ir airBaltic prioritāte, tāpēc šajā gadījumā lidmašīnas apkalpe rīkojās stingri, ievērojot drošības noteikumus. Tā kā Kaimiņš bija kavējis izpildīt drošības procedūras, tad atbilstoši instrukcijai tika izsaukta policija. Agresīva rīcība pirms nosēšanās rada satraukumu arī citos pasažieros. airBaltic atvainojas pārējiem reisa pasažieriem par incidentu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Lidsabiedrībā arī akcentē, ka tā neatkāpjas no iepriekš izteiktā apgalvojuma, ka prioritāte ir runāt klientu valodā.

Kā ziņots, Kaimiņš trešdienas, 13. maija, vakarā pēc saķeršanās ar aviokompānijas airBaltic stjuarti īslaicīgi paviesojies lidostas Rīga policijas iecirknī. Kaimiņš uzsvēra, ka policija viņu neaizturēja un uz iecirkni lidostā Rīga viņš esot devies brīvprātīgi, lai noskaidrotu situāciju. Parlamentārietis skaidroja, ka domstarpības radušās lidmašīnas skaļrunī atskaņotā paziņojuma valodas dēļ, kā arī tāpēc, ka viņš atteicies izdzēst lidojuma laikā uzfilmēto videomateriālu.

Pēc notikušā norādīja airBaltic korporatīvo komunikāciju viceprezidents Vanags, Kaimiņa lietā patlaban notiekot izmeklēšana. Vienlaikus viņš uzsvēra, ka airBaltic prioritāte ir runāt klienta valodā. Ņemot vērā, ka lidsabiedrība lido uz 60 galamērķiem, kompānijas pārstāvji mēģinot visos šajos virzienos runāt klienta valodā, ņemot vērā, ka kompānija orientējas arī uz tranzīta pasažieriem, kas ir puse no apkalpotajiem klientiem.

Piemēram, airBaltic darbinieki kopumā pārvaldot 30 valodas, vai tā būtu somu vai lietuviešu. Ja notiek lidojums uz Pizu, tad klientam ir pieejama informācija itāļu valodā. Vanags skaidroja, ka jebkuram latviski runājošam pasažierim esot iespējams vērsties pie lidsabiedrības pārstāvja un viņam tikšot sniegta visa interesējošā informācija latviešu valodā.

Kaimiņš atklātā vēstulē airBaltic izpilddirektoram Martinam Gausam savukārt lūdza skaidrot sabiedrībai savu nostāju valsts valodas lietošanas jautājumā, kā arī to, kādēļ viņa eskortēšanā no lidmašīnas iesaistīta policija.

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl