1 komentārs

Attīstītāji turpina pamatot jaunās tramvaja līnijas ieviešanas nepieciešamību Skanstes rajonā. Tā dēvētais “kapu tramvajs” līdz šim sabiedrībā raisījis plašas diskusijas, jo to plānots izveidot līdzās Lielajiem kapiem.

Tomēr Skanstes apkaimes attīstības plāni paredz, ka teritorijā dzīvojošo un strādājošo skaits tuvāko 20 gadu laikā varētu strauji pieaugt no aptuveni 8000 tūkstošiem cilvēku līdz pat 40 vai 70 000 cilvēku. Tādas esot optimistiskākās prognozes. Pilsētas attīstības departaments gan norāda, ka tramvajs ne vien savienotu pilsētas ostas teritoriju ar Miera ielu, bet kļūtu arī par daļu sabiedriskā transporta apļa ap pilsētas centru.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Pagaidām arī nav skaidrs, vai, veidojot jaunā tramvaja līniju, vajadzēs paplašināt Senču ielu, jo Attīstības departamenta ieskatā tramvaja sliedes varētu izvietot arī uz vienas no esošajām braukšanas joslām abos virzienos, liedzot tur pārvietoties smagajam transportam.

Jaunās tramvaja līnijas projektu jau pagājušā gada oktobrī pašvaldības uzņēmums “Rīgas satiksme” iesniedza Centrālai finanšu un līgumu aģentūrai, bet decembrī tika saņemta atbilde, ka tas ir jāpapildina ar atsevišķiem dokumentiem un papildu prasībām, kas attiecas uz projekta laika grafiku un īstenošanas iespējām, kā arī Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijas uzziņu par būvniecības nosacījumiem un iespējamiem šķēršļiem būvprojekta saskaņošanā.

Papildu dokumentu pakete jāiesniedz līdz 20. februārim.

Būvniecību plānots uzsākt nākamgad, bet pabeigt līdz 2022. gadam. Projekta kopējās izmaksas ir 97 miljoni eiro, no kuriem lielāko daļu cerēts iegūt no Eiropas struktūrfondiem, bet 27 miljonus ieguldīs “Rīgas satiksme”.

Video: LNT Ziņu sižets

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl