Komentāri

Latvijas jauniešu digitālās prasmes aprobežojas ar izklaides sfēru un sociālo tīklu lietošanu!

To atklāj jaunākie pētījumi. Trīs ceturtdaļas jauniešu vecumā no 14-17 gadiem internetu izmanto, lai sekotu draugu aktivitātēm, tikpat sazinās ar draugiem un ģimeni, bet teju divas trešdaļas mācās vai meklē informāciju mācībām.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Savukārt lietotāko interneta resursu pirmajā trijniekā ir tikai sociālie tīkli – “Instagram”, WhatsApp” un “Youtube”.

Aptuveni puse klausās mūziku, bet vēl mazāk lasa Latvijas un pasaules ziņas. Speciālisti šos rādītājus vērtē kā satraucošus, jo tie neattīsta būtiskas komunikācijas prasmes un spējas būt objektīviem.

Zanda Rubene
LU PPMF Pedagoģijas nodaļas vadītāja, profesore

Viņi pat neapzinās, ka tas ir tāds uzlabotais dzīves variants un tās kritiskās mediju pratības nepieciešamība ir ļoti aktuāla. Jaunieši nepauž viedokli, viņi neanalizē viedokli, viņi pieņem informāciju tāda, kāda tā ir, ļoti viegli un izklaidējoši.

Pētījumi arī atklāj, ka jaunieši skolā vēlētos vairāk apgūt dažādu programmu lietošanu, digitālas drošības un datorikas jautājumus.

LNT Ziņu plkst. 20.00 sižetā – jaunieši Rīgas ielās skaidros, ko domā par šā pētījuma rezultātiem!

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā “X Faktora” talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā "X Faktora" talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Pasaules slavenajā mūzikas šovā “X Faktors” sevi spilgti pieteikuši vairums Latvijas dziedošo talantu. Kāpt uz skatuves, visnotaļ, palīdz ne vien draugu un ģimenes atbalsts, bet arī drosme un pārliecība – šajā jautājumā dziedātājiem atbalstu sniedz iepirkšanās centrs “Domina Shopping”, kā arī stiliste un modes dizainere Indra Salceviča.

Lasi vēl