Komentāri

Vizuālu reklāmu veidotāji nereti izmanto šādu triku – iekļauj vārdus “fuck” (drāz***s – slengs no angļu valodas), “sex” (sekss – angļu val.) un “death” (nāve – angļu val.) reklāmā, lai stimulētu cilvēku zemapziņas slāņus un liktu viņiem pirkt dažādas preces un pakalpojums.

Ja papēta dažādas vizuālas reklāmas, atklājas, ka, piemēram, bērnu multfilmas Sapinušies (Tangled – oriģinālnosaukums) reklāmā virve, ar kuru sasiets animācijas galvenais varonis, izlocīta kā vārds “sex”. Savukārt konfekšu Skittles reklāmas plakātā šo vārdu veido dažāda lieluma un stila burti, kas salikti šķietami nesaistīti, bet var tikt izlasīti arī kopā.

”Mūsu smadzeņu pats brutālākais apakšējais slānis grib nodarboties ar mīlestību un nenomirt. Principā zemapziņā nav citas dzīves – tās ir mūsu pamatdziņas, kuras var stimulēt – ja tu gribi nenomirt, tu izdarīsi jebko,” par reklāmas trikiem stāsta Mārtiņš Zvīgulis, pārdošanas tehniku eksperts.

Ziņojām, ka pēdējā laikā Latvijā uzdarbojas negodīgi tirgotāji, kas, izmantojot pārliecinošas metodes, liek cilvēkiem nopirkt nevajadzīgas mantas par lielu naudu. Visbiežāk uz šiem trikiem uzķeras lauku iedzīvotāji. Plašāk par šo temtu vari uzzināt šeit!

Skaties video!

Lasi vēl