Komentāri

Veikts jauns pētījums par to, kā teroristiskās organizācijas Daesh jeb Islāma valsts savām interesēm izmanto informatīvo telpu. NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centra vadītājs Jānis Sārts vērš uzmanību, ka riska grupa pret Daesh propagandu ir jaunieši, turklāt ne tikai islāmticīgie.

”Daesh savas propagandas izplatīšanā izmanto 20 valodas, arī krievu. Veids, kā viņi uzrunā sabiedrību, ir mērķēts uz jauniešu un pusaudžu auditoriju. Viņu mērķis ir izplatīt vēstījumu, ka Daesh veido kalifātu, viņi veido valsti,” LNT raidījumā 900 sekundes atzina Sārts.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Viņš arī norādīja, ka Daesh virtuālajā vidē ir attīstītāka par Krievijas “troļļiem”.

Interviju no šā rīta raidījuma skaties šeit!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl