CityLife.lv nopirktais ceļojums par diviem tūkstošiem tiek atcelts, nauda atpakaļ nav atdota

4 komentāri

Kuponu portālā CityLife par diviem tūkstošiem eiro iegādāts ceļojums uz silto Madeiras salu tiek atcelts bez brīdinājuma, ceļotgribētājiem jau lidostā gaidot neesošo lidmašīnas reisu.

Par diviem tūkstošiem eiro sapni par silto Madeiras salu sola īstenot Lietuvas kompānija Plius Travel un vilinošais piedāvājums tiek tirgots ”kuponu portālā” CityLife.lv, kura īpašnieki savukārt ir SIA Cherry Media.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Samaksājot prāvo summu, ceļojuma biļetes tiek saņemtas, taču aptuveni 20 ceļotgribētāji paliek bešā.

Piemēram, Raitis Režais par to, ka ceļojums atcelts, uzzināja tikai lidostā. ”Bija uzraksts ”Lidojums anulēts”. Tie, kuri ieradās ātrāk, bija paguvuši uzzināt, ka šī Lietuvas kompānija ir bankrotējusi,” stāsta Raitis.

Kā vēstīts leišu tūroperatora mājaslapā, tas metis mieru savam biznesam tajā pašā dienā, kad bija paredzēta izlidošana uz Madeiras salu. Turklāt tūristi, kas ieradās, lai sēstos lidmašīnā, tika turēti par to neziņā līdz pat izlidošanas dienai. Kompānija dienu iepriekš pat bija izsūtījusi saviem klientiem gan atgādinājumu par ceļojumu, gan labas atpūtas vēlējumus.

”Es noteikti neieteiktu ceļojumus pirkt atlaižu portālos, jo, kā mēs redzam, šis nav pirmais gadījums, kad ir šāds, bēdīgs rezultāts,” saka Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas valdes priekšsēdētāja Kitija Gitendorfa. Viņa mudina izvēlēties savus ceļojumus pie pārbaudītām Latvijas aģentūrām, ”līdzīgi, kā jūs izvēlaties savu frizieri vai ārstu”.

Tikmēr apkrāptie pircēji uzskata, ka daļa atbildības ir jāuzņemas arī portālam, kurā šis piedāvājums tika tirgots.

”Ja ”kuponu kompānija” pārdod produktu vai pakalpojumu, viņiem būtu jāuzņemas atbildība. Bez vārda runas man šī nauda ir jāatdod! Tāpat jāatdod arī mani papildu izdevumi par ceļojumu uz Viļņu un atpakaļ!” saka Raitis.

Viens veids, kā atgūt naudu, ir vērsties pie starpnieka ar rakstveida iesniegumu, atzīst arī Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) pārstāvji. Tāpat centrā norāda, ka katrai valstij ir jānodrošina sistēma, ka tūrisma aģentūra apdrošina sevi, un līdz ar to ir noteikta nauda, ko bankrota gadījumā var atdot cilvēkiem.

”Kurš un cik daudz saņems atpakaļ, būs atkarīgs no tā, kādas instrukcijas mums sniegs Lietuvas Satiksmes ministrijas Valsts tūrisma departaments un tūrisma firmas maksātnespējas administrators. Esam saņēmuši vēstuli no maksātnespējas procesa veicējiem, ka mums nav tiesību pārskaitīt ”pa taisno” cilvēkiem,” sacīja Andress Susi, ”kuponu kompānijas” Cherry Media Group valdes loceklis.

TOP komentāri

  • Himis
  • inese
    0 0 0

    inese

    es,piemēram,arī pirku kuponu šajā kuponu portālā,kautkā mana reģistrēšanās nebija notikusi,un man atgrieza VISU naudu atpakaļ!
  • Egils

Pievienot komentāru

Ienāc ar sociālo tīklu profilu vai ievadi savu vārdu

Esi pieklājīgs savos izteicienos. Viedokli argumentē. Raksti tikai tādu komentāru, kas pauž tavu viedokli vai ir noderīgs citiem portāla lietotājiem. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem komentēšanas iespēja liegta.

Lasi vēl