Komentāri

Gandrīz piecus mēnešus norit 3,5 kilometrus garā Salu tilta rekonstrukcija. Patlaban noslēdzies pirmais posms un būvnieki gatavojas ziemas darbiem tilta iekšpusē. Autovadītājiem fakts, ka ziemas laikā remonts notiks tilta iekšpusē, neko nemainīs – joslas tilta vidū tik un tā paliks slēgtas un pašreizējie satiksmes ierobežojumi – 30 km/h – paliks spēkā vēl vismaz līdz nākamajam pavasarim.

Sarežģītā inženierbūve, kuru papildina vēl vairākas estakādes, ceļu pārvadi un tuneļi kopš tā atklāšanas pagājušā gadsimta 70. gados, patlaban piedzīvo pirmos rekonstrukcijas darbus tā vēsturē. Kopš darbu sākšanas piecu mēnešu laikā paveikti 15% iecerētā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

”Plāns bija, sākoties aukstajiem laika apstākļiem, kad temperatūra vairs neļauj nekādus ceļa būves darbus veikt, būvuzņēmējiem pārvākties uz tuneļiem un veikt tuneļu sakārtošanas darbus, kas jau pašlaik arī notiek,” informē Salu tilta būvuzraugs, Uģis Brože.

Būvnieki norāda, ka šobrīd  viss norit pēc iecerētā plāna, un arī ar  tilta remonta finansējumu nevajadzētu būt pārsteigumiem, jo esot ņemtas vērā visas iespējamās problēmas.

”Nākamgad mēs plānojam pārslēgt satiksmi pa šīm divām jaunajām joslām, pa šīm joslām satiksme tiks virzīta centra virzienā, un tad mēs ķersimies klāt šā etapa būvniecībai. Demontēsim dzelzsbetona margas, kontakttīkla stabus, visu parapeta joslu, atkal izbūvēsim reprofilējošo slāni, jaunu monolītu parapetu un asfaltu ieklāsim,” sacīja AS ”LNK INDUSTRIES” projektu vadītāja asistents Edgars Vaivods.

Būvuzņēmēji prognozē, ka aprīlī vai maijā mašīnu plūsma tiks virzīta pa tilta vidus joslām un sāksies malējo joslu remonts. Savukārt līdz tam paredzēti citi remontdarbi tilta iekšpusē.

Tāpat paredzēts notīrīt grafiti zīmējumus, un uz sienām tiks uzklāts jauns sarkans pārklājums. Ja runā par problēmām, ar kurām saskaras paši būvnieki, tad tā esot autovadītāju attieksme.

Tilta rekonstrukcijas projekts izstrādāts pirms vairāk nekā 5 gadiem un iepriekš daudzas tilta vārīgās vietas no ārpuses projektētāji neesot varējuši paredzēt. Līdzībās runājot – šobrīd operācijas laikā atklājušās vēl citas slimnieka kaites. Tomēr rekonstrukciju darbu pasūtītāji uzskata, ka vairāk nebūs nepieciešams piešķirt papildu summu.

Paredzēts, ka vērienīgais teju 9 miljonu eiro vērtais tilta rekonstrukcijas projekts noslēgsies nākamā gada nogalē.

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā! 1

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl