Juhņēviča: Jaunās vakcinēšanās kampaņas galvenais mērķis ir dot stimulu šaubīgajiem

29 komentāri
Juhņēviča: Jaunās vakcinēšanās kampaņas galvenais mērķis ir dot stimulu šaubīgajiem
KASPARS KRAFTS, F64

Jaunās vakcinēšanās pret Covid-19 kampaņas galvenais mērķis ir dot stimulu tiem šaubīgajiem, kuri vēl nav pieņēmuši lēmumu doties un saņemt savu poti, pauž Nacionālā veselības dienesta (NVD) Vakcinācijas projekta nodaļas vadītāja Eva Juhņēviča.

Intervijā LTV raidījumam “Rīta panorāma” viņa akcentēja, ka televīzijā, radio un pilsētvidē redzamās reklāmas ir tikai daļa komunikācijas aktivitāšu kopuma – paralēli šonedēļ tiek sākta ļoti intensīva kampaņa mazākumtautību pārstāvju uzrunāšanai, kā arī digitālajos medijos, lai sasniegtu Latvijas iedzīvotājus visdažādākajos kanālos.

Lasi vēl – Vakcinēšanās pret Covid-19: pagājušajā nedēļā potēšanās temps Latvijā bijis zemākais kopš aprīļa

Juhņēviča skaidroja, ka kampaņa ar saukli “Bez vakcīnas nav uzvaras!” aicina visus būt vienotiem, jo bez vienotas rīcības – vakcinēšanās – vīrusu uzveikt nebūšot iespējams.

Viņa atzina, ka aizvadītajā nedēļas nogalē rīkotajos izbraukuma vakcinēšanās punktos Zvejnieksvētkos un gadatirgos cilvēki visai aktīvi izmantoja iespēju saņemt poti pret Covid-19, tādēļ šāds koncepts – vakcinēšanās punktu ierīkošana lielākos brīvdabas pasākumos – noteikti tiks saglabāts un attīstīts.

Vienlaikus kopējo pagājušajā nedēļā savakcinēto iedzīvotāju skaitu – ap 52 000 cilvēku – Juhņēviča novērtēja kā ļoti zemu, atgādinot, ka vēl pirms dažām nedēļām šis skaitlis bijis vismaz divkārt lielāks. Vakcinācijas projekta nodaļas vadītāja gan pieļāva, ka pošu saņēmēju skaita samazinājums ir saistīts arī ar karsto laiku, kurā liela daļa cilvēku izvēlas iespējami mazāk apgrūtināt sevi ar došanos ārpus mājas.

Kā ziņots, pagājušajā nedēļā vakcinēšanas pret Covid-19 temps Latvijā ir turpinājis samazināties un bijis zemākais kopš aprīļa otrās puses, kad vakcīnas pret Covid-19 Latvijā vēl bija salīdzinoši ierobežotā skaitā un tika vakcinētas tikai atsevišķas prioritārās grupas, liecina NVD dati.

Lai mudinātu cilvēkus aktīvāk vakcinēties pret Covid-19, šodien sākusies jauna nacionāla mēroga vakcinācijas pret Covid-19 reklāmas kampaņa, kas tostarp paredz dažāda veida vides plakātu izvietošanu un plašāku masu mediju iesaisti.

Kā iepriekš pavēstīja veselības ministrs Daniels Pavļuts (AP), kampaņā plānotas vides reklāmas dažādos formātos Rīgā, Daugavpilī, Jelgavā, Rēzeknē, Valmierā, Cēsīs, Liepājā, Siguldā, Tukumā un Ventspilī. Iecerēts arī izvietot plakātus visu pašvaldību publiskajās telpās, uz afišu stabiem un ziņojumu dēļiem, daudzīvokļu māju liftos un “Latvijas Pasta” nodaļās.
29 komentāri