1 komentārs
Ulmaņbikšu kampaņa Indiegogo vietnē izgāžas – 15 tūkstošu vietā savāc 11 eiro
Foto: Facebook

Latviešu apģērbu zīmols Ulmaņbikses, kas bikses darina no lietotiem apģērbiem, kolektīvā finansējuma piesaistes vietnē Indiegogo vēlējās piesaistīt 15 150 eiro, taču kampaņu noslēdza ar piesaistītiem 11 eiro.

Kampaņas ietvaros 15 tūkstošus eiro bija plānots piesaistīt, lai varētu uz pilnu slodzi algot šuvēju, kā arī iegādāties tehniku un izstrādāt jaunu projektu – mēteli no vilnas un kokvilnas segām. Tāpat tika plānots palielināt ražošanas jaudas.

Projektu Ulmaiņabikses kopš kampaņas sākuma septembra beigās vietnē Indiegogo atbalstījuši divi cilvēki.

Ulmaņbikses pārstrādā jau gatavas bikses – no diviem lietotiem apģērba gabaliem radot vienu. Idejas autori Ulmaņbikses dēvē par ”harēmbiksēm”. Patlaban tās tiek tirgotas trīs veikalos Rīgā – M50 Miera ielā, Otrās Elpas veikalos Stabu un Marijas ielā, kā arī veikalā Oskar, kas atrodas tirdzniecības centrā Mols.

Foto:

TOP komentāri

  • Laima
    0 0 0

    Laima

    Nu bet nav jau nekāds brīnums- tās bikses izskatās reāli tizli!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl