Komentāri
Ukrainas investori tuvāko divu gadu laikā Rīgā atvērs vēl divas viesnīcas
Foto: LETA

Ukrainas nekustamo īpašumu projektu attīstītājs Wisher Enterprise tuvāko divu gadu laikā Rīgā atvērs vēl divas viesnīcas – Pullman Hotel un Ibis Style Hotel, konferencē Starptautiskās investīcijas nekustamajos īpašumos Latvijā 2014 sacīja Wisher Enterprise izpilddirektors Aleksejs Abasovs.

Šā gada maijā Ukrainas investori Rīgā jau atklāja Mercure Riga Centre Hotel Elizabetes ielā 101. Viesnīcas izveidē investēti 10,3 miljoni eiro, un tā atvērta pēc franšīzes principa sadarbībā ar Francijas viesnīcu zīmolu Accor.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tāpat sadarbībā ar Accor Ukrainas investors Wisher Enterprise 2015. gada vasarā Jēkaba ielā 24 atvērs pieczvaigžņu viesnīcu Pullman Hotel ar 156 numuriem, kurā plānots investēt 20 miljonus eiro.

Divu gadu laikā netālu no Mercure Riga Centre Hotel tiks atvērta arī Ibis Style viesnīca, arī tā tiks atvērta pēc franšīzes principa sadarbībā ar Accor. Investīcijas šajā viesnīcā Abasovs neatklāja.

“Patlaban visas investīcijas veicam no saviem līdzekļiem, ko nopelnām mūsu projektos Ukrainā, Polijā un Gruzijā. Tomēr ir iespējams, ka Latvijā sadarbosimies ar vietējām bankām un citiem projektiem piesaistīsim to finansējumu. Plānojam, ka Latvijā realizētie viesnīcu projekti sevi atpelnīs deviņu līdz desmit gadu laikā,” sacīja Abasovs.

Viņš akcentēja, ka tā ir tikai sagadīšanās, ka pirmie projekti, kurus Ukrainas investori attīsta Latvijā, ir viesnīcas. “Viesnīcas nav mūsu pamatbizness, pamatā nodarbojamies ar pārtikas produktu supermārketiem, kinoteātriem, izklaides centriem, akvaparkiem un tamlīdzīgiem objektiem. Mūsu pamatbizness ir investīcijas komerciālajos nekustamajos īpašumos,” skaidroja Abasovs.

Jautāts, vai Latvijā nav pārāk daudz viesnīcu, Abasovs atbildēja apstiprinoši – to esot pārāk daudz. “Tomēr ir jāņem vērā Latvijas viesnīcu tirgus struktūra, jo šeit nav ienākuši lielie starptautiskie viesnīcu tīkli. Tuvāko trīs līdz četru gadu laikā tirgū notiks lielas izmaiņas, un tās vietējās viesnīcas, kuras šajā laikā nepaspēs sevi pārdot kādam lielajam operatoram, izbeigs savu darbību,” skaidroja Abasovs.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl