Komentāri
Turpmāk uzņēmēji varēs par velti doties biznesa braucienos uz Eiropu
Foto: LETA

Starptautisko autobusu reisu pārvadātājs Lux Express 4. augustā uzsāk akciju Brauc uz biznesa tikšanos ar Lux Express bez maksas, piešķirot katru mēnesi Latvijā reģistrētu uzņēmumu pārstāvjiem 50 bezmaksas biļetes uz jebkuru pārvadātāja nodrošināto maršrutu.

Akcijas mērķis ir mudināt uzņēmējus, dodoties uz biznesa tikšanos vai izstādi ārvalstīs, vairāk izmantot sabiedrisko transportu, nevis automašīnu, ne tikai ietaupot finanses, bet arī rūpējoties par videi draudzīgāku pārvietošanos.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

“Komfortabli braukšanas apstākļi, ērtas sēdvietas, bezmaksas WiFi un karstie dzērieni iespēja brauciena laikā strādāt vai tieši pretēji – atpūsties, individuāla izklaides ierīce ar skārienjutīgu ekrānu, kontaktligzda pie katra sēdekļa, mūsdienās autobuss uzņēmējam spēj sniegt pat vairāk priekšrocību nekā braucot ar automašīnu. Turklāt šāds pārvietošanās veids ir būtiski draudzīgāks videi, neradot tik daudz CO2 izmešu,” akcentē Lux Expres valdes priekšsēdētājs Hanness Sārpū.

Akcijas laikā bez maksas iespējams doties uz Tallinu, Viļņu, Berlīni, Maskavu, Sanktpēterburgu, Minsku, Prāgu, Pērnavu, Tartu un Varšavu. Bezmaksas biļetēm var pieteikties jebkura Latvijā reģistrēta uzņēmuma pārstāvis, aizpildot pieteikuma anketu Lux Express mājaslapā, kur jānorāda arī vizītes mērķis. No viena uzņēmuma vienam braucienam bezmaksas biļetes tiks piešķirtas maksimums diviem pārstāvjiem.

Pieteikšanās akcijai Brauc uz biznesa tikšanos ar Lux Express bez maksas noslēgsies šā gada 29. novembrī.

Sabiedriskais transports jau iekarojis popularitāti biznesa ceļotāju vidū Igaunijā, taču Latvijā joprojām nav iespējas izvēlēties doties komfortablā biznesa braucienā. Lux Express vēlas tādu pašu komforta līmeni atvest arī uz Latviju. Rūpējoties par kvalitāti arī iekšzemes maršrutos, ikvienam joprojām ir iespēja atbalstīt Lux Express iniciatīvu portālā ManaBalss.lv par daļēju starppilsētu autobusu pasažieru pārvadājumu tirgus atvēršanu Latvijā.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl