“Tele2” apgrozījums pērn palielinājies par 2,5%

0 Komentāru
“Tele2” apgrozījums pērn palielinājies par 2,5%
PUBLICITĀTES FOTO

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums pērn provizoriski sasniedzis 135,8 miljonus eiro, kas ir par 2,5% vairāk nekā 2019.gadā, informēja kompānijas sabiedrisko attiecību vadītājs Oskars Fīrmanis.

Savukārt kompānijas mobilo sakaru pakalpojumu lietotāju skaits pieaudzis par 2,7%. Vienlaicīgi “Tele2” pērn sasniedza augstāko rentabilitātes rādītāju nozarē (39%), kas apliecina uzņēmuma darbības efektivitāti, uzsvēra Fīrmanis.

Kompānijā norāda, ka “Tele2” pērnā gada finanšu rezultāti apliecina uzņēmuma spēju uzlabot visus galvenos rādītājus. Uzņēmuma apgrozījums no pamatdarbības pieaudzis par 6,1%, bet EBITDA jeb peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas kāpusi par 6,7%, sasniedzot 53 miljonus eiro.

“Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs

“Aizvadītā gada panākumu pamatā bija uzņēmuma spēja ātri un precīzi pielāgoties jaunajiem apstākļiem, kā arī kāpjošais pieprasījums pēc mobilā mājas interneta.”

Vancovičs piebilst, lai gan ir pakalpojumu grupas, kurās uzņēmuma ieņēmumi ir būtiski samazinājušies salīdzinājumā ar gadu iepriekš, piemēram, viedierīču tirdzniecība, pakalpojumi viesabonēšanā un priekšapmaksas kartes, telekomunikācijas kā nozari pandēmija skar mazāk, un tā turpina pakāpenisku attīstību.

Lasi vēl: “Tele2”: Pandēmijas iespaidā mobilo datu patēriņš telefonos palielinājies par 60%

Kā atzīst uzņēmumā, aizvadītā gada aktuālākie notikumi un izaicinājumi kopumā lielākoties ir saistīti ar Covid-19 izraisītajiem ierobežojumiem un tā sekām nodrošināt, lai Latvijas iedzīvotāji spētu pēc iespējas veiksmīgāk pārdzīvot dažādos ierobežojumus, strādāšanu un mācīšanos no mājām. Mobilo telekomunikāciju peratori sniedza atbalstu sabiedrības grupām, kurām tas pandēmijā bija nepieciešams visvairāk un no kurām ir atkarīga šī posma pārdzīvošana. Vienlaicīgi operatoriem pašiem bija jāpielāgojas darbam krīzes apstākļos – jāparūpējas par darbiniekiem, klientiem un biznesa nepārtrauktību, digitalizējot pakalpojumus.

“Lai uzlabotu klientu apkalpošanu, ieviesām elektronisko līgumu, klientu identifikāciju ar Smart-ID, kā arī nodrošinājām produktu piegādi ne tikai ar kurjeru uz pakomātiem, bet arī “Tele2″ klientu centrus izveidojām par pick-up punktiem, lai klienti spētu ērtāk saņemt internetā pasūtīto preci,” atzīst Vancovičs.

Izlasi arī šo: “Tele2” jaunākās paaudzes mobilo sakaru pamattīklā plāno investēt 10 miljonus eiro

“Tele2” valdes priekšsēdētājs prognozē, ka šogad nozarē turpināsies asa konkurence. Mobilo sakaru operatori izmanto atšķirīgas biznesa stratēģijas un pieejas klientu piesaistē. Nozari ietekmēs demogrāfiskā situācija valstī – Latvijas iedzīvotāju un līdz ar to arī klientu skaita kritums, ko iepriekš daļēji līdzsvaroja tūrisma un ceļošanas industrija, kas šobrīd piedzīvo būtisku kritumu. Tādēļ operatori šogad centīsies radīt jaunus produktus un meklēt arī jaunus biznesus, kuros ienākt un nostiprināt pozīcijas, norāda Vancovičs.

“Tele2” reģistrēts 1995.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 3,486 miljoni eiro. “Tele2” vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas “Tele2 Sverige Aktiebolag”.

0 Komentāru