Komentāri

Smaržas ietekmē cilvēku zemapziņu un spēj radīt uzticību, tāpēc tās bieži vien izmanto uzņēmēji, kas tādā veidā vairo klientu lojalitāti.

Tās ir, piemēram, kādu augļu vai ziedu smaržas vai arī ļoti specifisks šokolādes, kafijas vai svaigi ceptu smalkmaizīšu aromāts.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Ekrānuzņēmumi

Piemēram, viesnīca ”Roma” aptuveni jau gadu tiek speciāli iesmaržināta. Viesnīcas pārstāve demonstrē nelielo aparātu, kas, izmantojot smaržīgo eļļu, izplata aromātu pa visu viesnīcu. Pēc vairākiem eksperimentiem viesnīcas personāls izvēlējās liliju, mandarīnu un jāņogu smaržu.

Telpu smaržas ļauj tikt vaļā no cigarešu smakas vai arī ēdienu specifiskajiem aromātiem, kas nāk no restorāna virtuves.

Savukārt viesnīcu ķēde ”Pullman” savu īpašo smaržu izmanto visā pasaulē jau vairākus gadus kā atpazīšanas vizītkarti. Telpu smarža norāda, ka esat iegājis ”Pullman” viesnīcā, kur ir mandarīnu, muskatriekstu, dzintara un lavandas aromātu sajaukums. Viesnīcas pārstāve norāda, ka smaržu kultūra Latvijā vēl tikai attīstās.

Smaržas var izplatīt dažādi, gan nelielos iztvaikotājos, gan arī pievienot ventilācijas iekārtai. Tāpat arī pasaulē ir uzņēmumi, kas izmanto klientu pievilināšanas aromātus, piemēram, kafejnīcā izplatot spēcīgu kafijas aromātu vai beķerejā svaigu smalkmaizīšu smaržu.

Smaržas viegli saglabājas cilvēka atmiņā, tāpēc, sajūtot kādu specifisku smaržu, cilvēka atmiņā var ataust kāds piedzīvots notikums un arī emocijas, kas ar to saistās.

Oža ir otrā spēcīgākā maņa aiz redzes, ar ožas palīdzību varam ceļot laikā, varam atgriezties bērnībā. Tādā veidā uzņēmumi mēģina izveidot to priekšstatu par sevi, kad klients atgriežas, viņš jau pēc smaržas atpazīst viņus, – skaidro eksperti.

Smaržas jau ir sākušas iekarot arī Latvijas auto tirgotāju atzinību. Autosalonos īpašas smaržas rada klientu uzticību un spēj paaugstināt tirdzniecības apjomus līdz pat 15%. Smaržu ražotāji strādā arī pie īpašām svētku vai arī reģionu smaržām, piemēram, kas atgādinātu Latviju un Ziemassvētkus.

Saņem notifkācijas par jaunākajām ziņām! Izvēlies ziņas, izklaide vai abus!
Kas ir notifikācijas?

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu 2

Tetovējumam ne vienmēr jābūt ar dziļu jēgu – pietiek ar to, ka tas labi izskatās uz ādas – , tomēr visai bieži tetovējumi ir cieši saistīti ar mīlestību – kur nu vēl labāku veidu, kā padarīt to mūžīgu un vienmēr paturēt pie sevis! Tetovēšanas mākslinieks Mārtiņš Kaija neatbalsta tikai vienam otra vārda iemūžināšanu uz ādas – kāpēc gan, ja viens tetovējums var izteikt pat tūkstošiem vārdu.

Lasi vēl