“Rimi Latvia” šoruden atklās pirmo interneta veikalu

Pievienot komentāru
“Rimi Latvia” šoruden atklās pirmo interneta veikalu
INGA NESTERE, F64

Sekojot jaunajai “Rimi” izaugsmes stratēģijai, “Rimi Latvia” attīsta e-komerciju, lai jau šoruden saviem pircējiem piedāvātu pirmo “Rimi” e-veikalu Baltijas valstīs, portālu Skaties.lv informē uzņēmuma pārstāve Regīna Ikala.

Vienlaikus viņa norāda, ka uzņēmuma jaunajā attīstības stratēģija paredz arī iesāktā darba turpināšanu – veselīga dzīvesveida veicināšanu un videi draudzīgu risinājumu izvēli ceļā uz klimatam neitrāla uzņēmuma statusu jau 2020. gadā.

Ceļā uz uzņēmuma izaugsmi no 10. septembra “Rimi” visā Baltijā vienos jauns komunikācijas sauklis “Katra diena arvien labāka”, ietverot visus jaunās attīstības stratēģijas soļus – digitalizāciju, veselīga dzīvesveida veicināšanu un rūpes par apkārtējo vidi.

“Rimi Latvia” valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais norāda: “Jau ilgāku laiku strādājam pie dažādiem jauninājumiem, un šis gads ir bijis īpaši ražens – esam ieviesuši jauno lietotni viedtālruņiem, kas pilda lojalitātes kartes funkciju; pavisam nesen esam uzsākuši darbu pie pašapkalpošanās skeneru ieviešanas, par ko jau saņemam daudz pozitīvu atsauksmju. Un nu esam gatavi arī ērta un moderna interneta veikala atvēršanai, kur varēs pasūtīt gan pārtiku, gan sadzīves preces, sagatavoto pirkumu grozu saņemot veikalā vai ar piegādi mājās.”

Šobrīd norisinās e-komercijas platformas testēšana, lai jau oktobrī interneta veikals būtu pieejams “Rimi” klientiem. Sākotnēji iespēja saņemt iepriekš pasūtīto un sagatavoto iepirkumu grozu būs “Rimi Ozols” un tirdzniecības centrā “Spice”, kur izveidoti internetā pasūtīto preču saņemšanas punkti. “Spice” kļūs arī par bāzi pasūtījumu apkopošanai piegādei uz mājām.

“Vispirms pārbaudīsim jaunos risinājumus pie intensīvas pircēju plūsmas, bet ar laiku tie būs pieejami arī reģionos. Nākamais solis būs preču piegādes uz mājām, lai pakāpeniski audzētu to pircēju skaitu, kuriem ērtāk iepirkties internetā,” skaidro Turlais.

Savukārt “Rimi Baltic” valdes priekšsēdētājs Edgars Sesemans atzīst, – pirmais e-veikals tikts atvērts Latvijā, kur “Rimi” esot vislielākais tirgus.

“Šeit redzam milzīgu potenciālu – citu valstu pieredze pārtikas e-komercijas segmentā rāda, ka tādos lielos un attīstītos tirgos kā, piemēram, Lielbritānija iepirkšanās internetā sasniedz pat 10% no visa pārtikas mazumtirdzniecības apjoma, kamēr Igaunijā tas ir tikai 1%, bet Latvijā un Lietuvā – pat pusprocents no kopējās tirgus daļas,” saka Sesemans.

Šovasar “Rimi” ieviesis Latvijā arī citu digitālu risinājumu ātrākai iepirkšanās pieredzei – jau vairākas nedēļas “Rimi Valdemārs” ir pieejama jaunā pašapkalpošanās skeneru sistēma, kuras galvenā priekšrocība ir iespēja “Mans Rimi” kartes īpašniekiem būtiski paātrināt iepirkšanās procesu, iegādājoties lielāku preču daudzumu. Noskenējot pirkumus jau brīdī, kad pircējs tos pievieno savam grozam, preces iespējams uzreiz ievietot iepirkumu maisiņā. “Mans Rimi” karte identificē pircēju un savieno informāciju par noskenētajām precēm ar maksājumu termināli, tādējādi, norēķinoties pie specializētās kases, tie nav atkārtoti jāskenē.

Līdz ar digitalizācijas attīstību “Rimi” plāno turpināt un vērst plašumā arī iesākto darbu pie veselīga dzīvesveida veicināšanas, pilnveidojot kustību un produktu līniju “Labākai dzīvei”, atbalstot vietējos ražotājus un iedvesmojot pircējus veselīgam un aktīvam dzīvesveidam. Tāpat “Rimi” mērķtiecīgi turpinās darbu pie tā, lai īstenotu mērķi līdz 2020. gadam kļūt par klimatam neitrālu uzņēmumu. Tas paredz gan turpmāku atteikšanos no vienreizējiem plastmasas iepakojumiem un videi draudzīgu, ilgtspējīgu iepakojuma risinājumu meklējumus, gan samazinātu CO2 izmešu un pārtikas atkritumu apjomu. Sadarbībā ar skolām “Rimi” īstenos izglītojošas programmas par pārdomātu iepirkšanos un ilgtspējīgiem risinājumiem.

Šobrīd “Rimi Latvia” tīklā ir 124 četru formātu veikali: 32 “Rimi Hyper”, 32 “Rimi Super”, 51 “Rimi Mini un deviņi “Rimi Express”, kas darbojas 27 Latvijas pilsētās. “Rimi Latvia” strādā vairāk nekā 5000 darbinieku.