“Rimi”: Gada nogalē pircēji visbiežāk iegādājušies augļus, dārzeņus un sasaldētu pārtiku

Pievienot komentāru
“Rimi”: Gada nogalē pircēji visbiežāk iegādājušies augļus, dārzeņus un sasaldētu pārtiku
PUBLICITĀTES FOTO

Ziemassvētku un Jaungada sagaidīšanas laikā Latvijas iedzīvotāji “Rimi” veikalos augļus un dārzeņus iegādājušies biežāk nekā produktus ar ilgu uzglabāšanas termiņu, balstoties uz pārdošanas datu apkopojumu, informēja mazumtirgotāja “Rimi Latvia” pārstāvji.

“Rimi Latvia” informēja, ka svētku periodā no 23. decembra līdz 3. janvārim, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn, klienti iegādājušies par 25,5 tonnām vairāk svaigo zivju. Pieprasījums pēc brīvo vistu olām audzis gandrīz trīsarpus reižu. Palielinājušies arī citu produktu pārdošanas apjomi e-veikalā – iedzīvotāji labprāt iegādājušies augu izcelsmes dzērienus, putnu gaļu, mazkaloriju jogurtus, saldētus augļus un ogas, vietējos tomātus un saldētus dārzeņus un sēnes.

Tāpat mazumtirgotāja pārstāvji darīja zināmu, ka pieprasījums pēc saldētiem produktiem un vietējiem tomātiem audzis divarpus reižu salīdzinājumā ar pērno gadu. “Rimi” e-veikalā salīdzinājumā ar veikaliem klātienē lielāks pieprasījums bijis tieši pēc produktiem ar ilgu uzglabāšanas termiņu un iepakotās pārtikas – dažādiem konserviem un graudaugiem, tāpat arī e-veikalā cilvēki aktīvi iegādājās saldētu pārtiku.

“Rimi Latvia” kategoriju departamenta direktors Milans Blūms

“Pircēju izvēles “Rimi” veikalos ļauj ielūkoties Latvijas iedzīvotāju svētku maltīšu gatavošanas paradumos: arvien lielāku uzmanību cilvēki pievērš svaigiem, viegliem un veselīgiem produktiem, kurus var ātri pagatavot. Ar majonēzi bagātīgi aizdarītu salātu, smagnēju gaļas izstrādājumu un saldumu vietā priekšroka tiek dota pilnvērtīgam, sabalansētam uzturam, kaut gan iepirkumu grozos vieta, protams, atradusies arī svētkiem raksturīgiem produktiem.”

Viņš arī skaidroja, ka pieprasījums pēc sasaldētās pārtikas liecina, ka pircēji plāno maltītes ilgākam laikam un iegādājas produktus, ko var ilgi uzglabāt.

“Rimi” pārdošanas datu apkopojums arī liecina, ka salīdzinājumā ar “Rimi” pircēju izvēlēm visās Baltijas valstīs, Latvijas pircēji biežāk izvēlējušies Ziemassvētku laikam tipiskus produktus. No Ziemassvētku nedēļā pārdotajām 800 tonnām citrusaugļu vairāk nekā pusi jeb aptuveni 480 tonnas iegādājušies tieši Latvijas iedzīvotāji, kamēr Igaunijas iedzīvotāji nopirkuši ap 170 tonnu, bet Lietuvas iedzīvotāji – ap 150 tonnu citrusaugļu.

Tāpat “Rimi Latvia” pircēji vislabprātāk arī papildinājuši savas maltītes ar svaigiem garšaugiem, tāpat svētku laikā vairāk nekā divas reizes pieprasītāki bija eko gurķi.

Jau vēstīts, ka “Rimi Latvia” pērn strādāja ar 917,201 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 2,6% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 26,8% un bija 33,16 miljoni eiro. Kompānija reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums “Rimi Baltic”.