“Rīgas piena kombināta” ražotajam saldējumam šogad aprit 50 gadu; jubileju svin ar 20 jauniem saldējumiem

Pievienot komentāru
“Rīgas piena kombināta” ražotajam saldējumam šogad aprit 50 gadu; jubileju svin ar 20 jauniem saldējumiem
PUBLICITĀTES FOTO

Šogad aprit 50 gadu, kopš 1971. gadā “Rīgas piena kombinātā” darbu uzsāka pirmā specializētas ražotne saldējuma masveida produkcijai Latvijas un kaimiņvalstu tirgiem, kam par godu piena pārstrādes koncerns “Food Union” radījis 20 jaunus saldējumus, informēja “Food Union”.

50 gadu jubilejas saldējuma sezonas produktu izstrādē un jaunajās iekārtās investēti 820 000 eiro, tostarp 700 000 eiro ir paša uzņēmuma kapitāls, bet 120 000 eiro Eiropas fondu atbalsts. Visi jubilejas gada jaunumi ir izstrādāti “Food Union” Saldējuma kompetences centrā, Rīgā, lai piedāvātu Latvijas patērētājiem jaunus zīmolu “Ekselence”, “Pols”, “Tio” un “Jungle Pop” saldējumus.

“Food Union” vadītāja Latvijā Irēna Holodnaja

“Šogad aprit 50 gadi, kopš Latvijā sākusies industriāla saldējuma ražošana, kas šim sasaldētajam desertam piešķīra plašpatēriņa produkta statusu! Tās pirmsākumi meklējami 1971. gadā, kad “Rīgas piena kombinātā” darbu uzsāka pirmā saldējuma fabrika valstī – specializētas ražotne saldējuma masveida produkcijai Latvijas un kaimiņvalstu tirgiem. Šo gadu laikā vairākas pārtikas meistaru paaudzes ir radījušas un spodrinājušas tūkstošiem saldējuma veidu. Daudzi no tiem ir kļuvuši par patērētāju kopš bērnības iecienītākajiem, nozares ekspertu apbalvotākajiem un par augstākās kvalitātes etaloniem atzītajiem ne vien nacionālajā, bet arī starptautiskajā līmenī. Esam ārkārtīgi lepni, ka tautā mīlētais “Rīgas piena kombināts” ir stratēģiskas nozīmes kodols visā “Food Union” grupā, un mums ir iespēja uz tā bāzes attīstīt izcilā Latvijas saldējuma tradīcijas.”

“Food Union” mārketinga vadītāja Juliāna Juškeviča papildina, ka par godu apaļajai jubilejai 2021. gada saldējuma sezona būs vēsturiska. “Tie ir lieli svētki ikvienam saldējummīlim – mūsu darbiniekiem, partneriem un visbeidzot patērētājiem. Kā pirmo jubilejas gadam veltītu dāvanu vēlamies prezentēt pēdējā piecgadē rekordlielu saldējumu skaitu – 20 jaunumus! Tie ir radīti, ņemot vērā vietējo patērētāju garšu īpatnības, aktuālākās tendences saldējuma pasaulē. Aicinām nogaršot visus un svinēt jebko ar saldējumu,” viņa mudināja.

Šosezon “Food Union” parūpējies, lai radītu saldējumus, kas pārsteidz ne tikai ar garšu, bet arī neordināru un stilīgu vizuālo izskatu, lai ikviens tos varētu atspoguļot sociālajos tīklos, ņemot vērā patlaban populāro daudzu patērētāju neatņemamo dzīves sastāvdaļu – dalīšanos ar personīgiem iespaidiem sociālajos tīklos, piemēram, “Instagram”, “Facebook”, “Tik-Tok” un “Twitter”, piemēram, virtuļa formas saldējumu, koši rozā un violetu vafeļu glāzīti un saldējumu ar piedevām kā popkorns un čipsi.

Tāpat “Food Union” pārtikas tehnologiem iedvesmojoties no dzērienu pagatavošanas kultūras un integrējot miksoloģijas paņēmienus saldējumu ražošanas procesā, ir radītas sensacionālas garšu kombinācijas, piemēram, karameļu “Pina Colada” vai apelsīnu “Spritz” saldējums, bet gados jaunākajai auditorijai – limonādes garšas un aprikožu vai meža zemeņu-arbūzu kokteiļu saldējums.

Arī šajā Latvijas saldējuma 50. jubilejas gadā ir radīti jaunumi, kuriem ir potenciāls saglabāt savu aktualitāti arī nākamajos gados – plombīrs starp diviem šokolādes cepumiem un šokolādes saldējums ar zefīriņiem, riekstiem un šokolādes mērci.

Vairāki jaunumi ir arī ogu un augļu saldējumu segmentā, jo saldējuma sezonas pilnbrieds ir vasarā, kad galdā tiek celtas sezonālas ogas un augļi. “Šajā laikā nereti patērētājiem ir vēlme baudīt svaigāku garšu desertus. (..) Šovasar saldējumu klāsts ar sulīgām piedevām būs īpaši plašs. Arbūzs ar meloni, aprikoze ar rabarberu, meža ogas, mango, apelsīns, ananass, dzērvenes, brūklenes un plūmes piešķirs saldējumiem svaigākas notis,” stāsta uzņēmumā.

Tāpat “Food Union” šai saldējuma sezonai radīja divus limitēta apjoma iepakojuma dizainus, kas rotās uzņēmuma leģendārākā saldējuma zīmola “Pols” produktus, par kuriem drīzumā sekos plašāka informācija.

Gandrīz visi jaunie saldējumi ir nopērkami “Food Union” internetveikalā un drīzumā arī tirdzniecības tīklos, universālveikalos, degvielas uzpildes stacijās, mazākos piemājas veikaliņos, e-veikalos un citur.

Jau ziņots, ka “Food Union” grupā ir Latvijas “Rīgas piena kombināts”, kas 2020.gada februārī pievienoja “Rīgas piensaimnieku”, kā arī “Valmieras piens”, tāpat grupā ir lielākais saldējuma ražotājs Igaunijā “Premia”, lielākais saldējuma ražotājs Dānijā “Premier Is” un saldējuma izplatītājs “Hjem Is”, saldējuma ražotājs Norvēģijā “Isbj¸rn Is”, saldējuma ražotājs Rumānijā “Alpin57Lux” un saldējuma ražotājs Baltkrievijā “Ingman Ice Cream”. “Food Union” ir arī divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā.