“Orkla Latvija” investēs četrus miljonus eiro “Spilvas” ražotnes paplašināšanā

1 komentārs
“Orkla Latvija” investēs četrus miljonus eiro “Spilvas” ražotnes paplašināšanā

Pārtikas koncerns “Orkla Latvija” plāno investēt četrus miljonus eiro zīmola “Spilva”  ražotnes paplašināšanā, informēja grupā.

Projekts paredz paplašināt esošo “Spilvas” ražotni par 1 500 kvadrātmetriem un ieguldīt papildu iekārtu iegādē. Līdz ar plānoto pilnveidi “Spilvas” ražotnē uzņēmumam būs iespējas kāpināt ražošanas apjomus un padarīt ražošanu efektīvāku, kā arī attīstīt jaunas inovācijas un biznesa iespējas.

“Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons

“Domājot par nākotnes izaugsmes iespējām, mēs šodien pieņemam lēmumu par zīmola ”Spilva” ražotnes attīstību. Šī brīža ražotne ir moderna un konkurētspējīga, bet tā ir palikusi par šauru, lai turpinātu ilgtspējīgu biznesa izaugsmi, tādēļ paplašināsim telpas un tādējādi varēsim palielināt jaudu, lai attīstītu zīmolu. Mēs padarīsim esošos ražošanas procesus ērtākus, rentablākus, kā arī nebūsim ierobežoti attīstībai nākotnē, domājot par jauniem produktiem un biznesa segmentiem.”

“Spilvas” ražotne atrodas Babītē kopš 1992. gada, kad tā darbu uzsāka kā neliels konservu cehs, un laika gaitā ir piedzīvojusi lielu izaugsmi. Kopš 2008. gada strādā jaunais ražošanas korpuss, kuram līdzās, vēlāko gadu gaitā, ir izbūvētas un iekārtotas darbinieku sadzīves telpas, ražošanas laboratorijas un telpas mehāniskajām darbnīcām. Darbinieku ērtībām ir nodota vēl plašāka un ērtāka ēdināšanas telpa, ģērbtuves, drēbju un apavu žāvētava. Vienā ēkā iekārtotas arī speciālas, augstākajiem standartiem atbilstošas higiēnas slūžas, jauna ražošanas analīžu laboratorija un plašas, moderni aprīkotas mehāniskās darbnīcas ar noliktavu.

“Spilvas”ražotnē top vairāki simti produktu dažādās ēdienu un ēdiena piedevu kategorijās, tostarp tomātu mērces un kečupi, majonēzes, “dresingi” jeb salātu mērces, konservēti dārzeņi, ievārījumi un deserti, mārrutki un sinepes, zupas un otrie ēdieni. Zīmols “Spilva” ražo produktus ne tikai Latvijas tirgum, bet arī citiem “Orkla” grupas uzņēmumiem ārvalstīs.

“Orkla Latvija” koncernā ietilpst “Orkla Biscuit Production”, SIA “Saldumu tirdzniecība” un SIA “Latfood Agro”. Latvijā “Orkla” pārstāv un attīsta “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta” un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā “Orkla”.

1 komentārs