“Orkla Latvija” investē 260 000 eiro cepumu ražošanas attīstībā un paplašinās “Selgas” sortimentu

1 komentārs
“Orkla Latvija” investē 260 000 eiro cepumu ražošanas attīstībā un paplašinās “Selgas” sortimentu
PUBLICITĀTES FOTO

Pārtikas koncerns “Orkla Latvija” investējis 260 000 eiro cepumu ražošanas attīstībā un paplašinājis zīmola “Selga” produkcijas sortimentu, Skaties.lv informēja kompānijā.

Uzņēmumā atgādināja, ka 2020. gada nogalē “Orkla Latvija” pabeidza nozīmīgu attīstības projektu, modernizējot vienu no cepumu ražošanas iekārtām, lai uz tās gatavotu divkrāsu cepumus, kas sniedz iespēju zīmola “Selga” sortimentu papildināt ar jauniem, inovatīviem produktiem. Kopumā šajā pilnveides projektā investēti 260 000 eiro.

Iepazīsties arī ar šo informāciju: “Orkla Latvija” investē 215 000 eiro “Selgas” vafeļu ražošanas attīstībā

“Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša

“Nozīmīgs pērnā gada projekts ir cepumu ražošanas līnijas pilnveide, lai radītu divkrāsu cepumus. Projekta ietvaros uzstādījām jaunus tehnoloģiskos risinājumus jau esošai cepumu ražošanas līnijai, kas rada plašas iespējas “Selga” sortimenta attīstībā. Šobrīd tirgū piedāvājam tradicionālu krāsu un garšu produktus, bet jau nākotnē plānots uz pilnveidotās iekārtas gatavot arī cita veida un krāsu kombināciju cepumus.”

Kopumā zīmola “Selga” sortimentu veido 77 produkti. Šobrīd “Selga” piedāvā divu veidu cepumus, kas ražoti uz pilnveidotās ražošanas līnijas – “Selga Play” cepumi ar kakao un “Selga Play” cepumi ar iebiezināto pienu. Abu produktu ražošanā netiek izmantota palmu eļļa. “Selga Play” cepumi ar kakao un “Selga Play” cepumi ar iebiezināto pienu jau pieejami tirdzniecības vietās visā Latvijā.

Lasi vēl: “Orkla Latvija” paplašinājusi sortimentu ar augu valsts produktiem

Kā jau ziņots iepriekš, “Orkla Latvija” mātes uzņēmums būvē vēl vienu ražotni Ādažos, blakus “Laimas” jaunajai ražotnei. Tādējādi Latvijā būs jau septiņas “Orkla” ražotnes, no kurām trīs atradīsies Ādažos. Jaunā ražotne specializēsies tikai cepumu un vafeļu ražošanā, un būs lielākā šāda veida ražotne Baltijas valstīs un Skandināvijā. Papildus būvniecībai sekos būtiskas investīcijas jaunās iekārtās un ražošanas līnijās, kopumā veidojot pēdējos gados lielākos ieguldījumus Latvijas pārtikas ražošanas nozarē, kas radīs ap 250 jaunu darba vietu. Kopumā ap 75% “Orkla Biscuit Production” ražotnē izgatavoto produktu tiks eksportēti.

“Orkla Latvija” koncerna pagrozījums 2019.gadā bija 85,21 miljons eiro, kas ir par 3,7% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt grupas peļņa samazinājās par 3,2% un bija 2,807 miljoni eiro, liecina “Firmas.lv” informācija. “Orkla Latvija” koncernā ietilpst SIA “Saldumu tirdzniecība” un SIA “Latfood Agro”.

Latvijā “Orkla” pārstāv un attīsta “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta” un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā “Orkla”.

1 komentārs