“Orkla Latvija” investē 215 000 eiro “Selgas” vafeļu ražošanas attīstībā

1 komentārs
“Orkla Latvija” investē 215 000 eiro “Selgas” vafeļu ražošanas attīstībā
PUBLICITĀTES FOTO

Pārtikas koncerns “Orkla Latvija” turpina attīstīt vafeļu ražošanas procesus un ieguldījis 215 000 eiro jaunas dzesēšanas iekārtas iegādē, “Skaties.lv” informēja uzņēmumā.

Kompānijā norāda, ka jaunā iekārta paredzēta pildīto vafeļu vienmērīgai dzesēšanai, lai varētu kvalitatīvi un precīzi tās sagriezt nepieciešamajās formās, tostarp sniedzot iespēju “Orkla Latvija” palielināt ražošanas jaudu.

Lasi vēl: “Orkla” cepumu un vafeļu ražotni Ādažos par teju 32 miljoniem eiro cels “Merks”

“Šī investīcija ir turpinājums jaunās vafeļu krāsns iegādes projektā, kas mums sniedz iespēju pilna ražošanas procesa automatizācijai. Ar šo ieguldījumu mēs veicam savu laiku nokalpojušās dzesēšanas iekārtas nomaiņu uz jaunu, pilnībā automatizētu tehnoloģiju. Jaunajā dzesēšanas iekārtā pildītās vafeļu lapas dzesējas ar tīru, sausu un atdzesētu gaisu, kas labvēlīgi ietekmē vafeļu pildījumu un palīdz saglabāt nemainīgi labu produkta garšu un kvalitāti. Vienlaikus mēs varam samazināt dīkstāves laiku, tādējādi uzlabojot ražošanas efektivitāti,” uzsver “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Jaunā dzesēšanas iekārta ir ražota no pārtikas rūpniecībā izmantojama nerūsējošā tērauda un atbilst augstākajiem nozares kvalitātes standartiem. Līdz ar šīs iekārtas uzstādīšanu, tiek radīta iespēja automatizēti dzesēt pildītās vafeļu lapas 24 stundas diennaktī jeb trīs maiņās bez apstājas.

Kompānijā atgādināja, ka “Orkla Latvija” mātes uzņēmums” nolēmis būvēt vēl vienu ražotni Ādažos, blakus “Laimas” jaunajai ražotnei, tādējādi Latvijā būs kopumā septiņas “Orkla” ražotnes, no kurām trīs atradīsies Ādažos. Jaunā ražotne specializēsies tikai cepumu un vafeļu ražošanā, un būs lielākā šāda veida ražotne Baltijas valstīs un Skandināvijā. Papildus būvniecībai sekos vēl būtiskas investīcijas jaunās iekārtās un ražošanas līnijās, kopumā veidojot pēdējos gados lielākos iegul-dījumus Latvijas pārtikas ražošanas nozarē, kas radīs ap 250 jaunu darba vietu.

Kopumā ap 75% “Orkla Biscuit Production” ražotnē izgatavoto produktu iecerēts eksportot. Plānots, ka jaunā ražotne sāks darbu 2022.gadā.

“Orkla Latvija” pārstāv un attīsta “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta” un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā “Orkla”. “Orkla Latvija” kopējais apgrozījums 2019.gadā bija 117,3 miljon eiro, kas ir par 3,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompāniju peļņa veidoja 6,7 miljonus eiro.

1 komentārs