Odiņa: Līdz gada beigām pasažieru plūsma lidostā “Rīga” varētu sasniegt 2,2 miljonus

1 komentārs

Starptautiskajā lidostā “Rīga” jūlijā apkalpoto pasažieru skaits varētu sasniegt 130 000 pretstatā 55 000 mēnesi iepriekš, intervijā TV3 raidījumam “900 sekundes” sacīja lidostas “Rīga” valdes priekšsēdētāja Laila Odiņa.

Viņa atzina, ka lidostā apkalpoto pasažieru skaits pakāpeniski palielinās. “Šobrīd vairāk piepildās reālistiskā prognoze, kas nosaka, ka attīstība notiek pakāpeniski,” teica Odiņa.

Tostarp viņa atzīmēja, ka jūnijā lidostā tika apkalpoti 55 000 pasažieru, kas bija vien 7% pagājušā gada attiecīgajā mēnesī apkalpoto pasažieru skaita, savukārt jūlijā apkalpoto pasažieru skaits varētu sasniegt 130 000, kas būtu 15% no 2019. gada attiecīgajā periodā apkalpoto pasažieru skaita.

Odiņa arī minēja, ka šogad lidostā “Rīga” varētu apkalpot kopumā 2,2 miljonus pasažieru, kas būtu apmēram 20% no pagājušajā gadā apkalpoto pasažieru skaita.

Tāpat lidostas vadītāja sacīja, ka, sasniedzot 20% no pagājušā gada pasažieru apgrozījuma, lidosta varētu sākt pamazām pieņemt darbā darbiniekus, kuri pavasarī tika atlaisti.

Odiņa norādīja, ka sākotnēji lidosta pieļāva samazināt darbiniekus skaitu par 570, taču reāli tika atbrīvots par 220 cilvēkiem mazāk – 350 darbinieku.

Jau ziņots, ka aprīlī lidostas “Rīga” vadība prognozēja, ka šogad lidostā varētu apkalpot kopumā 1,6 miljonus pasažieru, bet nākamgad – 4,6 miljonus pasažieru.

Pērn lidosta “Rīga” apkalpoja 7,798 miljonus pasažieru, kas ir par 10,5% vairāk nekā 2018. gadā, savukārt šogad pirmajā pusgadā – 1,3 miljonus pasažieru, kas ir par 62,9% mazāk nekā 2019. gada attiecīgajā periodā.

Starptautiskā lidosta “Rīga” ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs.