“Maxima Latvija” no tirdzniecības izņēmusi atsevišķu gaļas produkciju

1 komentārs
“Maxima Latvija” no tirdzniecības izņēmusi atsevišķu gaļas produkciju
EDIJS PĀLENS, LETA

Saņemot informāciju no Lietuvas veikalu tīkla “Maxima” saistībā ar aizdomām par viena piegādātāja produkcijas kvalitāti, mazumtirgotājs “Maxima Latvija” no tirdzniecības izņēmis atsevišķu gaļas produkciju, informēja uzņēmuma komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.

“Piektdienas pēcpusdienā mēs saņēmām informāciju no Lietuvas veikalu tīkla “Maxima”, ka pilnībā apturēta tirdzniecība ar svaigu gaļu un no tās gatavotiem marinētiem pusfabrikātiem. Rīkojoties preventīvi, uz pārbaudēm esam nosūtījuši ne tikai Lietuvas ražotāja produkciju, bet arī Latvijas ražotāju liellopa un vistas gaļas, kā arī cūkgaļas paraugus,” skaidroja Dupate-Ugule.

Tāpat viņa norādīja, ka produkcijas pārbaudes tiek veiktas regulāri – vismaz vienu reizi mēnesī, pārbaudot gan svaigu gaļu, gan arī kūpinājumus, lai pārliecinātos, ka visi produkti atbilst kvalitātes standartiem.

“Turklāt katrai partijai nāk līdzi arī sertifikāts, kas apliecina, ka gaļa atbilst kvalitātes standartiem. Mums ir ļoti skrupuloza sistēma, lai pārliecinātos, ka klients saņem augstas kvalitātes produkciju. Tomēr, ja rodas kādas papildu problēmas, mēs sūtām produkciju uz pārbaudēm,” sacīja uzņēmuma “Maxima Latvija” pārstāve.

Viņa norādīja, ka pārbaužu rezultāti būs zināmi nākamās nedēļas otrdienā, 11.februārī, kas palīdzēs noskaidrot, kur ir problēma, jo pašreiz nav zināms tās cēlonis. “Patlaban mēs nezinām, vai tā ir kāda Lietuvas ceha problēma, vai problēma ir ar partiju. Kad būs saņemti pārbaužu rezultāti, mēs uzzināsim, vai problēmas ir arī ar mums nosūtīto partiju,” teica “Maxima Latvija” pārstāve.

Dupate-Ugule uzsvēra, ka produkcija, kas tiek pārbaudīta, veikalos nebūs pieejama, kamēr nebūs saņemti pārbaužu rezultāti.

Kā ziņots, Lietuvas veikalu tīkls “Maxima” no piektdienas pēcpusdienas pilnībā apturējis tirdzniecību ar svaigu gaļu un no tās gatavotiem marinētiem pusfabrikātiem.

“Maxima” sabiedrisko attiecību un korporatīvo jautājumu nodaļas vadītāja Ernesta Dapkiene sacījusi, ka šāds lēmums pieņemts saistībā ar aizdomām par viena piegādātāja produkcijas kvalitāti.

Par situāciju informēts Lietuvas Pārtikas un veterinārijas dienests, un šobrīd tiek veiktas analīzes, kuru rezultāti gaidāmi nākamnedēļ, raksta Lietuvas biznesa ziņu avīze “Verslo žinios”.

Dapkiene nav nosaukusi konkrētu piegādātāju un nav arī sīkāk skaidrojusi, par kādām aizdomām ir runa.

“Maxima” preses sekretāre Rima Aukštuolīte Lietuvas sabiedriskās raidorganizācijas ziņu portālam “Lrt.lt” apliecinājusi, ka lēmums attiecināts uz pilnīgi visiem tīkla veikaliem.

“Mūsu veikalos tiek veiktas regulāras paškontroles analīzes. Konstatējām, ka gaļa, iespējams, ir nekvalitatīva, un veicām attiecīgus pasākumus. (..) Nevaram izņemt tikai kādu vienu produktu. Lai garantētu maksimālu kvalitāti, izņēmām visu. Pašlaik kopjamies un dezinficējamies,” viņa piebildusi.

Dapkiene atvainojusies “Maxima” klientiem par sagādātajām neērtībām un izteikusi cerību, ka situāciju izdosies atrisināt pēc iespējas drīzāk.

Plānots, ka gaļa “Maxima” veikalos atkal parādīsies sestdien.

Kā atzinusi Aukštuolīte, šobrīd vēl nevar pateikt, kādus zaudējumus lēmums pārtraukt gaļas tirdzniecību nesis veikalu tīklam.