Latvijas saldumu fabrika Laima iegūst jaunu zīmolu!

1 komentārs
Latvijas saldumu fabrika Laima iegūst jaunu zīmolu!
Avots: BrandBox

Latvijas saldumu ražotājs Laima mainījis zīmola grafisko zīmi – tagad Laima atgriezusies pie sarkanās krāsas, pietuvinot to sākotnējam izskatam.

“Katram zīmolam ir savs vēsturiskais attīstības ceļš. Laimas zīmola grafiskā zīme ir pazīstama jau gandrīz 100 gadus, un dažādos laikos tas ir guvis savu, laikam atbilstošu, veidolu,” tā pauž Laima grafiskās zīmes izstrādātāji kompānija BrandBox.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Jau ziņots, ka 2014. gadā kompāniju Laima iegādājās norvēģu uzņēmums Orkla, kuram Latvijā jau pieder tādi pārtikas ražotāji kā Spilva un Latfood, bet Igaunijā – šokolādes ražotājs Kalev.

Skaties foto – kā Laima zīmola izskats mainījies laika griežos un kā izskatās tagad!

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl