Latvijas Reklāmas asociācija aicina valdību atbalstīt medijus

Kaut arī lokālo mediju patēriņš pēdējo nedēļu laikā ir strauji audzis, ziņu meklējumi internetā palielinājušies pat līdz 350%, tomēr reklāmas nozare ir piedzīvojusi strauju kritumu – Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) biedri ziņo par līdz pat 70% pasūtījumu apjoma mazināšos,” informē ”Omnicom Media Group” un LRA valdes loceklis Kārlis Zembergs.

Atpakaļ uz rakstu

2 komentāri

  • 😷

    😷

    Ha reklāmas tirgus samazinoties, bet televizorā reklāmas ne paliek mazāk, ne arī īsākas 😡😡😡😡😡
    Kā tā???
  • Es

    Es

    Nabadziņi- tiešām šī nozare ir primārā kurai nepieciešams atbalsts...

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!