Latvijā ienāks jauns mazumtirdzniecības veikalu tīkls – “Citro”

Apvienojoties vietējiem mazumtirdzniecības veikalu tīklu uzņēmumiem ar nosaukumu “Latvian Retail Management”, nākamajā gadā plānots attīstīt jaunu veikalu tīkla zīmolu “Citro” ar vairāk nekā 70 tirdzniecības vietām visā Latvijā, informēja “Latvian Retail Management” pārstāve Liene Upīte.

Atpakaļ uz rakstu

11 komentāri

  • Anita Drozdovska
  • S

    S

    Būtu labi, ka izdotos nostiprināties kādam pašmāju lieltirgotājam.
  • Kaspars Bišops
  • Zonberga Dace
  • skaidris

    skaidris

    Nevaram atmest ierasto čīkstēšanu, kautvai mūsu labklājība ir pieaugusi.
  • Ignats

    Ignats

    Konkurence vajadziga, citādi viens monopols noēd visus. Tik man šķiet, ka ar jaunu zīmolu veidošanu, skaisti iespēja apiet kaut kādus likumus. Domāju,,, tie un tādi paši vēži, tikai citā vietā maisiņā. Un vēl,,, viens pirksts nav karotājs, tāpēc jāapvienojas dūrē,,, bet,,,,,,,, te ir Latvija.
  • Laura

    Laura

    Elvītis bija krietni labāks,topā produkti bieži vien ne tie labākie nemaz par cenām nerunajot.
  • Irēna Mežale
  • Es ir šokā!

    Es ir šokā!

    Kur tad nu vēl?! Ta jau mums ir Maxima, Rimi, Elvi, Beta, Lats, Mego, Aibe. Ceļā vēl ir Lidl un nu, vēl viens. Ko es aizmirsu pieminēt?
    • Jānis

      Jānis

      kam tur šoks ,konkurence spiedīs rīkot akcijas ,samazināt piecenojumus.Bet vienmēr jau atradīsies nesaimnieciskas sievietes ,kuras grābs pirmo neskatoties cenas
    • ??

      ??

      agrāk vispār bija Aina, Jūlija, Lana, Vienkār;si bode un Vēl stūra veikals....................utt..........un tā joprojām = ārprātsssssss

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!