“Lattelecom” mēneša laikā pilnībā nomainīs zīmolu un nosaukumu

19 komentāri
“Lattelecom” mēneša laikā pilnībā nomainīs zīmolu un nosaukumu
DĀVIS ŪLANDS, F64

Telekomunikācijas uzņēmuma “Lattelecom” zīmola un nosaukuma maiņa uz “Tet” notiks mēneša laikā – līdz maija sākumam, 26. martā “Tet” atklāšanas pasākumā stāstīja “Lattelecom” komercdirektors Gusts Muzikants.

Viņš sacīja, ka līdz ar nosaukuma un zīmola maiņu uz “Tet” klientiem pakalpojumu nodrošināšana būs nepārtraukta un vienkāršota. Piemēram, rēķinu nomaksā nemainīga saglabāsies klientu līguma nosacījumi, bet mainīsies adresāts – turpmāk, veicot pakalpojumu apmaksu, klientam ir jānorāda SIA “Tet”.

Muzikants atzīmēja, ka līdz aprīļa beigām tiks pārsaukti visi Latvijā esošie “Lattelecom” veikali, kā arī pārveidota esošā mājaslapa – turpmāk aprīļa beigās mājaslapa sauksies “Manstet.lv”. Vienlaikus viņš piebilda, ka tie klienti, kas vēl turpinās lietot mājaslapu “Manslattelecom.lv” automātiski nonāks “Manstet.lv” mājaslapā. Investīcijas jaunās mājaslapas izveidē viņš neatklāja.

Kas attiecas uz bezmaksas internetu Latvijā, pēc Muzikanta paustā, no 2. aprīļa bezmaksas internets būs zināms ar nosaukumiem “Tet-free”, “Tet-skola” un “Tet_plus”. Tos lietojot pirmo reizi, būs nepieciešams savā ierīcē nomainīt tīklu, un “Tet_plus” (līdzšinējā “Lattelecom_plus”) lietotājiem – vienreizēji ievadīt paroli.

Muzikants piebilda, ka “Lattelecom” pāreja uz nosaukumu un zīmolu “tet” notiks pakāpeniski. Kompānija “Lattelecom” nosaukumu turpinās paralēli uzturēt līdz gada beigām, lai klientiem ļautu pierast pie jaunā nosaukuma, savukārt no 1.aprīļa notiks visi pārzīmološanas pasākumi.

“Lattelecom” valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis sacīja, ka šogad “Tet” sācis digitālās transformācijas projektu, kurā paredzēta informāciju tehnoloģiju (IT) sistēmu maiņa un daudzu procesu pārskatīšana, lai klientiem sniegtu pakalpojumus ātri un ērti. Tuvākajos gados iekšējo un ārējo procesu digitālajā transformācijā plānots ieguldīt 12 miljonus eiro. Rezultātā tiks uzlabota klientu pieredze dažādos servisa kanālos, klientu apkalpošanā vairāk iesaistīti čatboti un radīti jauni mākslīgā intelekta risinājumi datu analītikā.

Piemēram, uzlabojot procesus un IT sistēmas, pēc Gulbja sacītā, plānots ieviest risinājumu, kas ļaus identificēt un novērst problēmas tīklā vai “Wi-Fi” rūterī, pirms vēl tās iestājušās un klients tās ir pamanījis. Digitālā transformācija ļaus ērtāk un vienkāršāk saņemt pakalpojumus digitālajā vidē. Savukārt, attīstot automatizētas un personificētas komunikācijas rīkus, klienti varēs ātrāk un vienkāršāk saņemt precīzu nepieciešamo informāciju, samazinot konsultācijas ilgumu sešas reizes – piecas minūtes līdzšinējo 20-30 minūšu vietā.

Foto: EDIJS PĀLENS, LETA

1. aprīlī “Lattelecom” mainīs nosaukumu un zīmolu uz “tet”. Gulbis iepriekš sacīja, ka “tet” turpmāk būs tehnoloģiju zīmols, bet “Helio” – izklaides zīmols.

“Lattelecom” koncerna apgrozījums 2018. gadā, pēc provizoriskiem datiem, bija 212 miljoni eiro, kas ir par 8% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt koncerna peļņa bija 42 miljoni eiro.

“Lattelecom” pieder valstij Privatizācijas aģentūras personā (51%) un Dānijā reģistrētajam “Telia Company” meitasuzņēmumam “Tilts Communications” (49%). “Lattelecom” grupā ir uzņēmumi “Lattelecom”, “TET”, “Citrus Solutions”, “Lattelecom Technology”, “Helio Media” un “Baltijas datoru akadēmija”. “Lattelecom” pieder 23% SIA “Latvijas mobilais telefons” daļu.

19 komentāri