Komentāri
Ekonomiskās situācijas ietekmē darbību aptur uzņēmums Lango un Iļģuciema maiznīca konditoreja
FOTO: LETA

Grupas uzņēmums SIA FF Foods, kas kopš 2012.gada jūnija pārstāv zīmolus Lango un Iļģuciema maiznīca konditoreja, šodien pieņēmis lēmumu apturēt ražotņu darbību, līdz ar to ar 1.februāri FF Foods pārtrauc visas uzņēmumu grupā ražotās produkcijas piegādi visiem klientiem, informē uzņēmuma vadītājs Andrejs Fraimanis.

“Ekonomiskās situācijas ietekmē sadarbības partneri Krievijā nav norēķinājušies par produkcijas piegādēm. Otrkārt, situāciju pasliktināja bankas pieņemtais lēmums pārdot uzņēmumu aktīvus citai personai, par to pat neinformējot uzņēmumu, kā rezultātā nodarīti būtiski zaudējumi. Un, treškārt, Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pieņemtais lēmums veikt laikā nenomaksāto nodokļu piespiedu piedziņu no uzņēmumu bankas kontiem, atsakoties piekrist risinājumu piedāvājumiem, kas tika izteikti no uzņēmuma puses,” sacīja Fraimanis.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Viņš arī norādīja, ka, neraugoties uz 15 janvārī pieņemto tiesas lēmumu par tiesiskā aizsardzības procesa (TAP) sākšanu, VID turpinājis uzņēmuma naudas līdzekļu ieturēšanu no uzņēmuma kontiem.

“Visu iepriekš minēto iemeslu dēļ uzņēmumu vadība un visa komanda apzinās, ka nespēj nodrošināt tālāku uzņēmuma darbību un attiecīgi pieņem lēmumu to pārtraukt. Uzņēmumu darbības apturēšanas process tiks īstenots likumā paredzētajā kārtībā,” norādīja Fraimanis.

Kā ziņots, FF Foods 22.janvāri paziņoja par tiesiskās aizsardzības procesa pieteikšanu, jo uzņēmumam radās problēmas Krievijas partneru neapmaksāto līgumu dēļ.

Kā liecina informācija Maksātnespējas reģistrā, Rīgas rajonā 15.janvārī ticis ierosināts uzņēmuma TAP.

SIA FF Foods ar 2012 gada 1.jūliju nodrošina pārvaldības sistēmu visiem meitasuzņēmumiem, veicot visas administratīvās funkcijas personāla vadībā, mārketingā, zīmolu vadībā, pārdošanā un loģistikā. Produkciju ar Lango un Iļģuciema maiznīca konditoreja zīmoliem turpina ražot grupā esošie ražošanas uzņēmumi. Kopš 2013.gada vienotu iepirkumu sistēmu grupas uzņēmumiem īsteno SIA FF Iepirkumi.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl