Komentāri

”Pirmais, ko es gribēju, – nedarīt neko un visiem, kas jautā, pateikt: ”nē, pēc mēneša”,” tā posmu pēc atteikšanās no pašas izauklētās kafejnīcas ”Kūkotava” raksturo uzņēmēja Liena Tomsone. Pašlaik viņa vairāk laika veltot sev un ģimenei, mājās turpina cept kūkas un kaļ nākotnes plānus.

Uzņēmēja L. Tomsone pirms dažiem mēnešiem šķīrās no pašas radītās konditorejas ”Kūkotava”. Stāstot raidījumam ”LNT Brokastis” par to, kādēļ pieņemts šāds lēmums, viņa pauž: tas esot darīts, lai ļautu izaugušajam biznesam iet savu ceļu, varētu veltīt laiku sev, bet vēlāk – mesties jaunos izaicinājums. Šovasar kā pasniedzēja viņa pabijusi bērnu nometnē, tāpat uzcepta arī ne viena vien kāzu torte.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Uzņēmējas jaunie izaicinājumi tiek saistīti ar ēdināšanas nozari. Turklāt idejas plānots īstenot šogad. Kā viņa atklāj sarunā ar raidījumu ”LNT Brokastis”, jaunais projekts būs saistīts ar ēdināšanu.

“Gribas, lai Rīgā un ne tikai Rīgā ir kaut kas īpašs ar mājas garšu – ne tikai ar kūkām, bet kaut ko vairāk. Nākamais gads varētu būt laiks, kad ieceres tiks īstenotas,” tā L. Tomsone.

Iepriekš L. Tomsone darbojās arī kā kulinārijas šova “Lapsa virtuvē” vadītāja.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl