6 komentāri
Kolektīvās iepirkšanās portāli Cherry.lv un Citylife.lv beidz savu darbību
Foto: Foto: Flickr / CollegeDegrees360

Kolektīvās iepirkšanās portāli Cherry.lv un Citylife.lv no šodienas pārtrauc savu darbību.

Kompānija Cherry Media dažādas preces un pakalpojumus ar atlaidēm šajos portālos piedāvāja Latvijā un Igaunijā. Šodien izplatītajā paziņojumā tā norāda, ka, nespējot rast izeju no ekonomiskajām grūtībām, savu darbību abās valstīs pārtrauc.

Klientu rīcībā šobrīd esot ap 4000 kuponu un līgumi ar visiem pakalpojumu sniedzējiem, garantējot, ka pircēji savus pakalpojumus saņemšot. Esot arī apmaksāta lielākā daļa aviobiļešu, kas Cherry pārdotas tūrisma braucieniem. Pašlaik kompānijas saistības Igaunijā un Latvijā kopumā sasniedz apmēram 1,2 miljonus eiro.

TOP komentāri

  • lilija
    +1 +1 0

    lilija

    Man sodien atteica veikt pakalpojumu, jo firma nesanema no cherry naudu. Kupona deriguma tetmins beidzas sis brivdienaas. Un ko tad man darit? 20 euro uzdavinaju?!
  • zk
  • incis
    0 0 0

    incis

    Jā, un es zaudēju 200 Eur+ 238 Eur, jo tos Interlux Travel pieprasīja samaksāt, lai tomēr varētu doties ceļojumā. Vai nav stulbi?!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl