Ķirsons: Ja ir uzkrājumi, bet nav sapņa – nav vērts sākt savu biznesu!

3 komentāri
Ķirsons: Ja ir uzkrājumi, bet nav sapņa – nav vērts sākt savu biznesu!
Foto: LETA

”Lai uzsāktu uzņēmējdarbību, ir jābūt skaidrai vīzijai un mērķiem. Ja ir nelieli uzkrājumi, bet nav sapņa un vīzijas – nav pamata domāt par sava biznesa veidošanu,” tā portālam Skaties.lv sacīja ēdināšanas uzņēmumu tīkla LIDO izveidotājs Gunārs Ķirsons, jautāts par to, kur vislabāk ieguldīt uzkrātos līdzekļus, lai nauda vairotos.

”Sapņojiet, uzdrīkstaties, plānojiet un rīkojaties – ja visi augstāk minētie nosacījumi ir izpildīti, tad uzkrājumu ieguldīšana savā biznesā ir labākais, ko jūs varat izdarīt,” norāda uzņēmējs, a/s LIDO īpašnieks Gunārs Ķirsons.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Nākamais solis pēc sapņošanas ir biznesa plāna radīšana, tirgus izpēte, risku un iespēju aprēķini, norāda G. Ķirsons, kurš uzņēmējdarbībā darbojas 28 gadus.

Viņš pauž, ka šajā laikā ir sapratis, ka ”komandā ir spēks”. ”Tādēļ ikvienam iesaku piesaistīt profesionālus cilvēkus, kuri var palīdzēt gan biznesa plāna radīšanā, gan idejas izvērtēšanā un pats galvenais sapņu realizēšanā,” norāda LIDO īpašnieks.

Vairāk viedokļu un padomu par to, kur vislabāk ieguldīt līdzekļus, kas uzkrāti, lasi te!

TOP komentāri

  • iveta
    0 0 0

    iveta

    Lai cītīgāk Krasta ielas Lido mazgā traukus un galda piederumus, viss apķepis
  • Ex
    0 0 0

    Ex

    Ok,idejas džekam ir ,darbojas kā traktors,bet ar komandas izveidi,nu sorry,publiski laikam neteiks,ka ir n-tās reizes ieberzies.Nu par visu tā nevar teikt,bet par atsevišķām struktūrvienībam gan,sevišķi agrāk.Ari tagad domājams nav īstas vienprātības t.s valdes locekļos,jo katrs grib savu kabatu ātrāk piebāzt pirms iespējams izlido.Tas nav jaunums,bet realitāte,uzticēšanās vieniem,bet neuzticēšanās citiem,rezultātā štruntīgs iznākums.Tamdēļ ar ražošana gan pirmajā,gan otrajā versijā neaizgāja.Tas tā,starp citu.Bet lai veicas,tādus cilvēkus Latvijai vajag.
  • guņa

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl