Komentāri
Kickstarter līdzekļus sāk vākt latviešu biznesa ideja, kas palīdzēs gūt līdzsvaru dzīves haosā
Foto avots: Kickstarter

Latvijā radīts projekts Reflection Cubes uzsāk Kickstarter platformas kampaņu, lai savāktu finansējumu Pārdomu kauliņu ražošanai. Kopumā plānots piesaistīt 10 tūkstošus ASV dolāru, informē biznesa ideja autori.

“Kauliņu ideja radusies Latvijā, un projekta mērķis ir palīdzēt ikvienam sasniegt līdzsvaru ikdienas haosā,” norāda Reflection Cubes pārstāvji.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Raivis Kalniņš, viens no projekta autoriem:

Mēs paši esam piedzīvojuši, cik grūti ir apzināties dzīves mērķi; taču, pat ja es zinu, ko gribu sasniegt, ar to vien nepietiek – ir nepieciešams stingrs raksturs, lai darītu visu vēlamā sasniegšanā. Mēs ticam, ka Pārdomu kauliņi palīdzēs cilvēkiem apstāties, pārdomāt dzīvi un spert pareizos soļus mērķa sasniegšanai.

Pārdomu kauliņi ir deviņu metamo kauliņu un pārdomu laukuma komplekts, kas sadalīts piecās kategorijās. Katrai no tām, tāpat kā kauliņiem, ir sava krāsa. Izmetot kauliņus, vispirms jāatbild uz jautājumu, kas palīdz apzināties savu dzīves mērķi. Tam seko paradumu kauliņi: sarkans (apdomība un fiziskā veselība), oranžs (cilvēcība un taisnīgums) un zaļš (drosme, paškontrole un pārliecība par sevi). Apli noslēdz pēdējais – aktīvās darbības kauliņš.

“Katru dienu es ņemu vienu kauliņu sev līdzi, lai brīvos brīžos to apskatītu un pārdomātu vienu no jautājumiem, ko tas uzdod. Ieradumus mainīt ir grūti, taču tieši tie pilnveido mūsu potenciālu vai tieši otrādi – aizkavē mūs,” stāsta R. Grundmanis.

Reflection Cubes jeb Pārdomu kauliņus radījuši Roberts Grundmanis un Raivis Kalniņš Latvijā. ASV tos pārstāv Gunta Lediņa.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl