Komentāri
Jaunais “airBaltic” reiss no Rīgas uz Liepāju ir pārspējis cerības, atzīst Gauss
Kaspars Krafts / f64

Latvijas nacionālās aviokompānijas “airBaltic” maršruts Rīga-Liepāja ir pārspējis cerības, sacīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Martins Gauss.

“Iepriekš sacījām, ka vēlamies sasniegt 3200 pasažierus šajā maršrutā. Līdz šim ir veiktas 4570 rezervācijas, maršruts ir pārspējis cerības. Šim maršrutam ir pozitīvs iespaids uz mūsu tīklu, jo pieved pasažierus no Liepājas uz Rīgu. Iepriekš atzīmējām, ka vēlamies pārbaudīt, kā tas strādā vasarā, un pēcāk skatīsimies, vai šos lidojumus būtu izdevīgi veikt visu gadu,” pauda Gauss.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Šoruden, 14.septembrī, “airBaltic” paziņoja, ka lidojumus starp Rīgu un Liepāju veiks arī ziemas sezonā. “Parasti ziemas periods ir vājāks nekā vasaras, tāpēc bija jāvērtē, vai šis maršruts atmaksātos. Runājām ar Liepājas pašvaldību un Liepājas lidostu par situācijas attīstības prognozēm, un, kamēr nebija skaidrības, mēs nevarējām apgalvot, ka lidojumi tiks turpināti arī ziemā. (..) Pat tad, ja atsevišķos lidojumos sēž vien pieci līdz desmit cilvēki, nenozīmē, ka maršruts nav izdevīgs, jo, ja pasažieri ir rezervējuši lidojumu tālāk no Rīgas uz, piemēram, Romu, mums ieguvums ir ļoti liels, jo pasažieri lido ar mums no Latvijas, nevis citas valsts,” klāstīja “airBaltic” vadītājs.

Vienlaikus viņš piebilda, ka pārskatāmā nākotnē šis ir vienīgais vietējas maršruts, kuru varētu īstenot Latvijā. “Citas lidostas nav tam gatavas vai ieinteresētas. Šāds maršruts arī palīdz reģiona attīstībai, nodrošina jaunas darbvietas utt.,” teica Gauss.

Jau vēstīts, ka lidsabiedrība reisus uz Liepāju atklāja 16.maijā. “airBaltic” pērn nopelnīja 1,2 miljonus eiro, kas ir vairākas reizes mazāk nekā 2015.gadā, kad uzņēmuma peļņa bija 19,5 miljoni eiro. Savukārt lidsabiedrības apgrozījums pērn bija 286 miljoni eiro, kas ir aptuveni par 1% vairāk nekā 2015.gadā.

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā “X Faktora” talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā "X Faktora" talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Pasaules slavenajā mūzikas šovā “X Faktors” sevi spilgti pieteikuši vairums Latvijas dziedošo talantu. Kāpt uz skatuves, visnotaļ, palīdz ne vien draugu un ģimenes atbalsts, bet arī drosme un pārliecība – šajā jautājumā dziedātājiem atbalstu sniedz iepirkšanās centrs “Domina Shopping”, kā arī stiliste un modes dizainere Indra Salceviča.

Lasi vēl