Komentāri

Trieciens Latvijas tranzītam un ekonomikai kopumā. Tā nodēvēts Krievijas lēmums – vismaz uz diviem mēnešiem būtiski ierobežot dzelzceļa kravu plūsmu uz Latviju. Oficiāli nosauktais iemesls ir sliežu remonti virzienā uz Latviju, taču izskan bažas, ka šim Krievijas Dzelzceļa lēmumam ir politiski motīvi.

Pašreizējais Latvijas dzelzceļa (LDz) vadītāja pienākumu izpildītājs Aivars Strakšas norāda – ja vien kravu samazinājums nebūs pārtraukts pilnībā, Latvija zaudēšot vien pāris miljonus eiro.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Satiksmes ministrijas rīcībā ir informācija par oļgu kravu samazināšanu, taču Strakšas norāda, ka tās veido nelielu īpatsvaru no visām pārvadātajām kravām, un, lai sekotu līdzi situācijai, LDz pārstāvji ir devušies uz Krieviju.

Uz jautājumu, vai šī situācija nenozīmē, ka šobrīd vairāk kravas tiks sūtītas caur Igaunijas ostām, LDz vadītāja pienākumu izpildītājs atzīst, ka nekādas lielās draudzības tranzīta jomā starp Baltijas valstīm neesot.

Atgādinām, ka Strakšas ir stājies LDz vadītāja amatā pēc tam, kad Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs aizturēja līdzšinējo uzņēmuma šefu Uģi Magoni.

Skaties video:

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl