Komentāri

Trieciens Latvijas tranzītam un ekonomikai kopumā. Tā nodēvēts Krievijas lēmums – vismaz uz diviem mēnešiem būtiski ierobežot dzelzceļa kravu plūsmu uz Latviju. Oficiāli nosauktais iemesls ir sliežu remonti virzienā uz Latviju, taču izskan bažas, ka šim Krievijas Dzelzceļa lēmumam ir politiski motīvi.

Pašreizējais Latvijas dzelzceļa (LDz) vadītāja pienākumu izpildītājs Aivars Strakšas norāda – ja vien kravu samazinājums nebūs pārtraukts pilnībā, Latvija zaudēšot vien pāris miljonus eiro.

Satiksmes ministrijas rīcībā ir informācija par oļgu kravu samazināšanu, taču Strakšas norāda, ka tās veido nelielu īpatsvaru no visām pārvadātajām kravām, un, lai sekotu līdzi situācijai, LDz pārstāvji ir devušies uz Krieviju.

Uz jautājumu, vai šī situācija nenozīmē, ka šobrīd vairāk kravas tiks sūtītas caur Igaunijas ostām, LDz vadītāja pienākumu izpildītājs atzīst, ka nekādas lielās draudzības tranzīta jomā starp Baltijas valstīm neesot.

Atgādinām, ka Strakšas ir stājies LDz vadītāja amatā pēc tam, kad Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs aizturēja līdzšinējo uzņēmuma šefu Uģi Magoni.

Skaties video:

Lasi vēl