Igaunijas apģērbu tirgotājs “Baltika” no 2023. gada pārtrauks apģērbu ar “Monton” zīmolu tirdzniecību

Pievienot komentāru
Igaunijas apģērbu tirgotājs “Baltika” no 2023. gada pārtrauks apģērbu ar “Monton” zīmolu tirdzniecību
PUBLICITĀTES FOTO

Igaunijas apģērbu tirdzniecības grupa “Baltika” parakstījusi līgumu par “Monton” preču zīmju pārdošanu uzņēmumam “Shenzhen Maiteng International Apparel Co.”, no 2023. gada pārtraucot tirgot apģērbus ar šo zīmolu, Skaties.lv informēja “Baltika” pārstāvji.

AS “Baltika” ir parakstījusi līgumu par zīmola “Monton” preču zīmju pārdošanu Eiropā uzņēmumam “Shenzhen Maiteng International Apparel Co., Ltd”, kas šobrīd nodarbojas ar “Monton Sports” sporta apģērbu pārdošanu.

“Baltika” turpinās darbu pie sava jaunā biznesa modeļa ieviešanas, koncentrējoties tikai uz sieviešu apģērbu zīmola “Ivo Nikkolo” izstrādi un mārketingu. Zīmola “Ivo Nikkolo” 2021.gada pavasara/vasaras pārejas kolekcija jau ir atklāta, tāpat arī jaunais zīmola aksesuāru koncepts, un atjaunotais e-veikals. Jau 2021.gada rudenī tiks prezentēta pirmā pilnā apģērbu kolekcija.

Līdz 2023.gadam licence par igauņu dizaina apģērbu pārdošanu zem zīmola “Monton” nosaukuma piederēs AS “Baltika”. Šo pārejas periodu “Baltika” izmantos, lai prezentētu šā gada Olimpisko kolekciju un tirgotu “Monton” zīmola preču atlikumus.

“Baltika Group” valdes priekšsēdētājs Flavio Perini aģentūrai LETA komentēja, ka zīmola “Monton” pārdošana ir svarīgs pagrieziena punkts uzņēmuma biznesa stratēģijā.”Īstenot mūsu biznesa stratēģiju nozīmē stabilizēt mūsu finansiālo situāciju un likt galveno uzsvaru tikai uz “Ivo Nikkolo” zīmola attīstību. Visi ienākumi no “Monton” pārdošanas tiks izmantoti, lai segtu bankas aizdevumu, kas tur preču zīmes ķīlu.”

“Baltika Group” valdes priekšsēdētājs Flavio Perini uzsvēra, ka zīmola “Monton” pārdošana ir svarīgs pagrieziena punkts uzņēmuma biznesa stratēģijā. “Īstenot mūsu biznesa stratēģiju nozīmē stabilizēt mūsu finansiālo situāciju un likt galveno uzsvaru tikai uz “Ivo Nikkolo” zīmola attīstību. Visi ienākumi no “Monton” pārdošanas tiks izmantoti, lai segtu bankas aizdevumu, kas tur preču zīmes ķīlu,” viņš minēja.

Darījuma vērtība un citas detaļas netiek izpaustas.

“Baltika” grupā ietilpstošajai SIA “Baltika Latvija” pagājušā gada beigās Latvijā bija 16 veikali.

Jau ziņots, ka “Baltika Group” decembrī pieņēma stratēģisku lēmumu turpmākajā apģērbu izstrādes un ražošanas darbā koncentrēties tikai uz zīmolu “Ivo Nikkolo”, kas piedāvā apģērbus sievietēm. Līdz šim “Baltika Group” veikali darbojās ar zīmoliem “Monton”, “Mosaic”, “Ivo Nikkolo”, “Baltman” un “Bastion”.

2020.gadā “Baltika Group” apgrozījums samazinājās par 50,8% un bija 19,48 miljoni eiro, savukārt koncerna zaudējumi samazinājās vairākkārt un bija 377 000 eiro.