“Food Union” šogad sācis produkcijas eksportu uz jaunu Āzijas tirgu – Taivānu

Pievienot komentāru
“Food Union” šogad sācis produkcijas eksportu uz jaunu Āzijas tirgu – Taivānu

Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmumu grupa “Food Union” šovasar izvērsusi zīmolu ”Ekselence”, ”Pols” un ”Lakto” produktu eksportu uz Austrumāziju – Honkongu, Singapūru, kā arī Taivānu, kurp eksports sākts šogad jūnijā un kas nodrošinājis būtisku realizācijas apmēru pieaugumu, informēja grupā.

Pēdējo trīs mēnešu laikā “Food Union” eksporta apmērs sasniedzis 126 tonnas, bet līdz gada beigām plānots kopējam apjomam sasniegt 270 tonnas ar Latvijā ražotu saldējumu un biezpiena sieriņiem, kā arī Igaunijā ražotu saldējumu.

”Izglītotais un maksātspējīgais Āzijas pircējs no pārtikas produktiem pieprasa Eiropas līmeņa kvalitāti. (..) Bruģējam savu ceļu šajā ļoti asas konkurences tirgū ar Latvijā un Igaunijā pazīstamiem un iemīļotiem zīmoliem, kas pieejami respektablos tirdzniecības tīklos. Mūsu mērķis ir turpināt kāpināt eksporta apjomu uz šiem tirgiem, savukārt nākamajā gadā ieiet vēl divās Austrumāzijas valstīs,” stāsta ”Food Union” vadītājs Eiropā Normunds Staņēvičs.

Eksports uz Austrumāziju apgriezienus pakāpeniski sāka uzņemt aizvadītā gada nogalē, bet lielāko pieaugumu piedzīvoja šā gada jūnijā līdz ar ”Food Union” ieiešanu Taivānas tirgū. Lielākā daļa no eksporta produktiem tiek ražoti uzņēmuma centrālajā Latvijas ražotnē AS ”Rīgas piena kombināts” un neliela daļa – Igaunijas ražotnē “Premia TKH”.

“Food Union” eksporta produkti tiek realizēti dažādās Austrumāzijas veikalu ķēdēs, kafejnīcās un uzņēmumu birojos. Šim tirgum piedāvājums ir izveidots, apvienojot tā pārtikas patēriņa un kultūras iezīmes ar līdzšinējo uzņēmuma uzkrāto pieredzi produktu ražošanā.

Kopumā uzņēmums uz Austrumāziju eksportē 46 dažādus produktus ar trim Latvijā pazīstamiem zīmoliem – “Ekselence”, “Pols” un “Lakto Diamond” un vienu speciāli radītu zīmolu “Shapetime”, kura klāstā ir jau trīs augļu sorbeta saldējumi, bet drīzumā pievienosies citi jauni produkti. Papildus produktu eksportā vienā no Honkongas tirdzniecības centriem darbojas zīmola “Ekselence” pop-up veikals, un jau tuvākajā laikā visa eksportētā prece būs nopērkama “Food Union” internetveikalā.

“Food Union” grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā – “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Rīgas piensaimnieks”, kas pievienots “Rīgas piena kombinātam” 2020. gada februārī, lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā “Premia” un “Premia” Lietuvā, lielāko saldējuma ražotāju Dānijā “Premier Is” un saldējuma piegādes servisa uzņēmumu “Hjem Is”, saldējuma ražotāju Norvēģijā “Isbjørn Is” un saldējuma piegādes servisa uzņēmumu “Den Norske Isbilen”, saldējuma ražotāju Rumānijā “Alpin57Lux”, saldējuma ražotāju Baltkrievijā “Ingman Ice Cream” un Krievijā “Hladokombinat No.1”. 2018. gadā “Food Union” atvēra divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā.