“Food Union” investējis vairāk nekā 100 000 eiro jaunos “Kārums” zīmola produktos

Pievienot komentāru
“Food Union” investējis vairāk nekā 100 000 eiro jaunos “Kārums” zīmola produktos

Piena pārstrādes koncerns “Food Union” sācis ražot trīs dažādu garšu jogurta sieriņus un citus jaunus produktus, kuru izstrādē un laišanā tirgū ieguldījis vairāk nekā 100 000 eiro, informēja koncernā.

“Food Union” sabiedrisko attiecību konsultante Ērika Kirsone-Kriviņa informēja, ka, sekojot zīmola “Kārums” izmaiņām vizuālajā identitātē un produktu iepakojumos, “Food Union” šajā rudens sezonā laidis apgrozībā astoņus jaunus produktus, tostarp trīs dažādu garšu jogurta sieriņus un piecas jaunas garšas jau zināmiem “Kārums” produktiem. Receptes izstrādātas grupas Svaigo piena produktu izcilības centrā, bet ražošana norit jaunajā “Kārums” sieriņu ražotnē un “Rīgas piena kombinātā”.

“Kārums” biezpiena sieriņiem veselīgam dzīvesveidam draudzīgāka alternatīva – jogurta sieriņi, kuru sastāvā ir 51% grieķu jogurta, kura pamatā ir pienskābās baktērijas un augstāks olbaltumvielu saturs. “Kārums” jogurta sieriņi būs pieejami ar trim dažādām garšām – vaniļas, mango un zemeņu – beļģu šokolādes glazūrā.

Tāpat “Kārums” biezpiena sieriņu sortiments papildināts ar jaunu produktu, kuram ir cukurvates garša šokolādes glazūrā. Krējuma jogurtu klāsts papildināts ar divām garšu kombinācijām – avenes ar granātābolu, kā arī ananāss ar kokosriekstu, kas augļu slānī paslēpti zem jogurta kārtas. Tāpat radīts jauns “Kārums” krējuma jogurts ar šokolādes un ķiršu gabaliņiem. Savukārt “Kārums” saldā krējuma krēmu klāsts papildināts ar pistāciju garšas krēmu.

Zīmola “Kārums” vadītāja Ilva Veidemane

“”Kārumam” jābūt pa gardumam katrai gaumei – tāds bija mūsu izaicinājums, radot jaunās sieriņu, jogurtu un krēmu garšas, kurās ietvertas gan klasisku, gan eksotisku, gan kopš bērnības mīļu garšu notis. Īpaši lepojamies ar pašu radītu inovatīvu produktu kategoriju – jogurta sieriņiem, kas domāti tiem, kuri meklē vieglas piena gardumu vai citu uzkodu alternatīvas.”

Zīmola “Kārums” produktu portfelī patlaban ir 40 produkti. Vairums no jaunajiem “Kārums” produktiem, kā piemēram, cukurvates sieriņš, jogurti un krēms ir nopērkami tīmekļa vietnē “www.pienaveikals.lv” un Latvijas mazumtirdzniecības veikalu ķēdēs  Nākamnedēļ pārdošanā nonāks arī “Kārums” jogurta sieriņi.

“Food Union” uzņēmumu apgrozījums Latvijā pagājušajā gadā bija 114,3 miljoni eiro, kas ir par 6% mazāk nekā 2018. gadā, iepriekš informēja koncerna pārstāvji.

“Food Union” grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā – “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Rīgas piensaimnieks”, kas pievienots “Rīgas piena kombinātam”.

Tāpat grupā ir lielākais saldējuma ražotājs Igaunijā “Premia” un “Premia” Lietuvā, lielākais saldējuma ražotājs Dānijā “Premier Is” un saldējuma izplatītājs “Hjem Is”, saldējuma ražotājs Norvēģijā “Isbjorn Is”, saldējuma ražotājs Rumānijā “Alpin57Lux” un saldējuma ražotāji Baltkrievijā “Ingman Ice Cream” un Krievijā “Hladokombinat No.1”. 2018.gadā “Food Union” atvēra arī divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā. “Food Union” nodarbināti vairāk nekā 3100 cilvēku.