“Food Union” ieguldījis 50 000 saldējuma zīmola “Ekselence” jaunajā kolekcijā

0 Komentāru
“Food Union” ieguldījis 50 000 saldējuma zīmola “Ekselence” jaunajā kolekcijā
PUBLICITĀTES FOTO

Pienā pārstrādes uzņēmums “Food Union” investējis 50 000 eiro saldējuma zīmola “Ekselence” jaunajā kolekcijā, “Skaties.lv” informēja “Food Union” pārstāvji.

Jaunā “Ekselences” kolekcija radīta Rīgā bāzētajā “Food Union” saldējuma kompetences centrā ar mērķi realizēt produktus kā Latvijas, tā arī citos ārvalstu eksporta tirgos, tai skaitā Āzijā no 2022. gada. Investīciju apmērs, kas ieguldīts saldējumu recepšu izstrādē, iepakojuma risinājumā un produktu palaišanā tirgū, lēšams ap 50 000 eiro.

Tajā skaitā radīts “Ekselence Pumpkin Spice Latte” – kafijas saldējums kombinācijā ar ķirbja mērci, “Ekselence Vanilla & Chocolate Cookie Dough” jeb divkrāsains vaniļas un šokolādes saldējums ar smilšu mīklas un šokolādes gabaliņiem, bēšīgas nokrāsas “Ekselence Peanut Butter Crunch” saldējums ar zemesriekstu sviestu ar zemesriekstu gabaliņiem.

Produkti ir iepakoti 500 mililitru kartona kārbiņās.

Jau ziņots, ka pārtikas koncerns “Food Union”, kurā šobrīd ietilpst AS “Rīgas piena kombināts” un AS “Valmieras piens”, pērn strādāja ar 109,7 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 11% vairāk nekā gadu iepriekš.

“Food Union” grupā ir Latvijas “Rīgas piena kombināts”, kas 2020.gada februārī pievienoja “Rīgas piensaimnieku”, un “Valmieras piens”, tāpat grupā ir lielākais saldējuma ražotājs Igaunijā “Premia”, lielākais saldējuma ražotājs Dānijā “Premier Is” un saldējuma izplatītājs “Hjem Is”, saldējuma ražotājs Norvēģijā “Isbjrn Is”, saldējuma ražotājs Rumānijā “Alpin57Lux” un saldējuma ražotājs Baltkrievijā “Ingman Ice Cream”. “Food Union” ir arī divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā. Koncerna lielākais akcionārs ir uzņēmējs no Krievijas Andrejs Beshmeļņickis.

0 Komentāru