“Facebook” plāno mainīt kompānijas nosaukumu

1 komentārs
“Facebook” plāno mainīt kompānijas nosaukumu
REUTERS/SCANPIX

“Facebook” plāno nākamnedēļ mainīt savu kompānijas nosaukumu, lai atspoguļotu tās pievēršanos virtuālajai realitātei.

Kompānijas nosaukuma maiņa, par kuru “Facebook” dibināts Marks Zakerbergs plāno informēt 28. oktobrī, ir domāts kā signāls kompānijas ambicionajiem plāniem kļūt ne tikai par sociālā medija platformu.

Tiek sagaidīts, ka pēc pārmaiņām “Facebook” aplikācija pārraudzīs tādas vietnes kā “Instagram”, “Oculus” un saziņu platformu “Whatsapp”.

Jau vairāk kā 10 000 darbinieku šobrīd strādā pie nepieciešamo tehnoloģiju izveides, piemēram virtuālās realitātes brillēm, kuras pēc Zakerbrga domām, būs tikpat visaptverošas kā viedtālruņi.

“Tuvāko gadu laikā cilvēki mūs sāks skatīts kā virtuālās realitātes uzņēmumu un ne tik daudz kā sociālā medija platformu,” norādīja Zakerbergs.

“Facebook” nav pirmā kompānija, kura mainījusi nosaukumu pēc tam, kad tās ambīcijas paplašinās. 2015. gadā “Google” pilnībā pārorganizēja visu kompāniju, jo tā sāka ražot bezpilota automašīnas. Tāpat “Snapchat” 2016. gadā pārdēvēja kompāniju par “Snap Inc.” un sāka sevi dēvēt par “kameru kompāniju”.

Jaunais kompānijas nosaukums joprojām tiek turēts lielā slepenībā. Tiek minēts, ka tas varētu būt saistīts ar virtuālās realitātes “Horizon” nosaukumu.

1 komentārs