Ekonomists: Krievijas embargo vissāpīgākais varētu būt transporta nozarei

Komentāri

Ja piena ražotāji vēl var pārorientēt savus noieta tirgus, tad transporta nozarē situācija Krievijas embargo dēļ varētu būt daudz drūmāka, jo “dzelzceļa sliedes iet tikai vienā virzienā”, LNT raidījumā “900 sekundes” pauda “Swedbank” ekonomists Mārtiņš Kazāks. Viņš gan norādīja, ka pašlaik situācija vēl nav tik dramatiska.

Lai arī Latvijas ekonomikas izaugsme Krievijas sankciju dēļ nedaudz palēninās, sagaidāms, ka arī turpmākajos gados Latvija būs starp līderēm Eiropas Savienības (ES) valstu vidū izaugsmes tempu ziņā, Latvijas Bankas prezidents Ilmārs Rimšēvičs pauda LNT raidījumā ”900 sekundes”.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Viedokli, ka virs Latvijas tranzīta nozares pacelts Damokla zobens, iepriekš portālam SKATIES pauda Rīgas Brīvostas valdes loceklis Ivars Jakovels. “Kravu apjoma pieaugums Rīgas Brīvostā gada pirmajos septiņos mēnešos par 15,8%, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn, protams, ir laba ziņa – pieaug gan ostas, gan valsts budžeta ieņēmumi un varam runāt par attīstību. Tomēr atsevišķu politiķu neapdomīgie izteikumi priekšvēlēšanu gaisotnē var radīt kravu kritumu, ja mūsu kaimiņi šī iemesla dēļ tranzītam izvēlēsies nevis Latvijas, bet kādas citas valsts ostas,” viņš norādīja.

Lasi vēl