“Visa mana nauda ir iesaldēta, nevarēju samaksāt par brokastīm!” Cilvēki šūmējas par “PNB Bankas” darbības apturēšanu

36 komentāri
“Visa mana nauda ir iesaldēta, nevarēju samaksāt par brokastīm!” Cilvēki šūmējas par “PNB Bankas” darbības apturēšanu
JĀNIS ZVĒRS, TV3 ZIŅAS

Dienu pēc paziņojuma par “PNB Bankas” darbības apturēšanu bankas klienti pauž sašutumu par notikušo.

“Visa mana nauda ir iesaldēta, nevarēju samaksāt par brokastīm,” tā notikušo TV3 Ziņām komentē pie “PNB Bankas” Brīvības bulvārī sastaptais filipīnietis Čārlzs, kurš ir bankas klients divus gadus.

Iebraucējs norāda, ka naktī uz piektdienu viņa maksājuma karte vēl esot strādājusi, taču tagad tā vairs nedarbojas, un banka neesot viņu informējusi par notiekošo.

Tāpat piektdienas rītā uz “PNB Banku” Brīvības bulvārī dodas arī citi bankas klienti, kuri pauž izbrīnu un dusmas par situāciju.

Lasi vēl”PNB bankas” klientiem garantēto atlīdzību izmaksu veiks ”Citadele”

Iepriekš jau ziņots, ka no “PNB bankas” klientiem apmēram 40% ir seniori. Saistībā ar notikušo “PNB Bankas” darbības apturēšanu seniori tiek aicināti vērsties sociālajos dienestos, ja steidzami nepieciešami finanšu līdzekļi pārtikas vai zāļu iegādei.

“PNB Bankas” darbība apturēta no ceturtdienas, 15. augusta, plkst. 21.00.  Šāds lēmums pieņemts, lai nepieļautu bankas līdzekļu aizplūšanu.