1 komentārs

Dalība šā gada “EXPO” Kazahstānas pilsētā Astanā, kas izmaksājusi nepilnus 800 000 eiro, ir atmaksājusies, – šādu viedokli pauž uzņēmēji, kas atšķirībā no iepriekšējām izstādēm izdevumus sedza paši.

Redzamākais ieguvums šobrīd ir “Latvijas dzelzceļa” mēģinājumi ar Kazahstānas starpniecību attīstīt kravu tranzītu no Ķīnas. “Latvijas dzelzceļš” sedza izmaksu lielāko daļu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti
Jānis Endziņš
Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs

Šis bija unikāls “EXPO” ar to, ka publiskais finansējums bija nulle eiro centu un līdz ar to bija svarīgi, lai dalībnieki to redz, kā investīcijas un pēc tam saņem atdevi atpakaļ.

400 kvadrātmetru lielais Latvijas paviljons bija viens no pieticīgākajiem. Taču tā dizains piesaistījis organizatoru uzmanību, ļaujot saņemt godalgu kā trešajam stilīgākajam. Šis gan ir tā sauktais ”Mazais Expo” – ne tik vērienīgs, kā lielais “brālis”, kas notiek reizi piecos gados. Par došanos uz Apvienotajiem Arābu Emirātiem 2020. gadā lēmums vēl nav pieņemts.

TOP komentāri

  • s
    0 0 0

    s

    Protams, ja jatērē sava pasu pelnitā nauda, tad domā, ko darīt, kā darīt.Valsts amatpersonas par tādām lietām domā vismazāk, viņiem svarīgi šikot, lai izdevumi NAV caurspīdigi, varēs nospīdināt ari tumšākos ceļos.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl