2 komentāri
Turpina plaukt un zelt paciņu sūtījumu bizness; “Omniva” ienākumus audzē par 16%
Vladislavs Proškins/F64 / F64

Sūtījumu uzņēmuma “Omniva” deviņu mēnešu perioda ieņēmumi ir pieauguši par 16% salīdzinājumā ar to pašu laika periodu pērn.

“Omniva” deviņu mēnešu ieņēmumi 2017. gadā ir 74,2 miljoni eiro (2016. gadā: 63,7 miljoni eiro), kas ir 16% pieauguma salīdzinājumā ar to pašu periodu pagājušajā gadā.

Trešā ceturkšņa beigas visizteiktāk raksturo e-komercijas sūtījumu apjoma pieaugums, jo šogad sūtījumu pieaugumu “Omniva” piedzīvoja salīdzinoši ātrāk nekā citus gadus.

”Parasti pirmie sezonālie apjomi mūs sasniedz oktobra vidū, bet šogad sūtījumu skaits sāka pieaugt jau septembra otrajā pusē, kad sūtījumu daudzumu jau varēja pielīdzināt pērnā gada Ziemassvētku perioda apjomam,” stāsta “Omniva” valdes priekšsēdētājs Jona Saluvērs (Joona Saluveer).

Starptautisko sūtījumu skaita īpatsvars pieaug

Baltijas sūtījumu bizness veido 33,6% no uzņēmuma kopējiem pārdošanas ieņēmumiem. Latvijā un Lietuvā apjomi ir pieauguši attiecīgi par 61% un 26% salīdzinājumā ar iepriekšējā gada pirmajiem deviņiem mēnešiem.

Infoloģistikas bizness un starptautisko sūtījumu bizness pirmajos deviņos mēnešos ir piedzīvojis visstraujāko izaugsmi, sasniedzot attiecīgi 36% un 43% izaugsmi. Savukārt, starptautisko sūtījumu bizness veido gandrīz trešdaļu no “Omniva” apgrozījuma.

Runājot par starptautiskajiem sūtījumiem, Saluvērs norāda: “7-8 gadu laikā Ķīnas e-komercijas sūtījumu apjoms sasniegs aptuveni 1 miljardu sūtījumu dienā. Tas nozīmē, ka uz katru cilvēku pasaulē tiek rēķināts viens sūtījums nedēļā,” stāsta Saluvērs.

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl