“Rimi” un “Maxima” cīņa par vietu “Dominā” – vai ieguvēji būs pircēji?

3 komentāri

Tirdzniecības centra “Domina Shopping” telpas kļuvušas par divu lielāko tirdzniecības tīklu – “Rimi” un “Maxima” biznesa interešu nesaskaņu iemeslu. Uz kārts ir likts pārsvars konkurences cīņā, tāpēc pat konkurences padomes lēmumi tiek pārsūdzēti tiesā.

Pirms gada tirdzniecības centru “Domina Shopping” Ieriķu ielā pameta mazumtirgotājs “Prisma Latvija”. Līdz ar to, atbrīvojās tirdzniecības platības, uz kurām lūkojās divi lielākie mazumtirdzniecības tīkli – “Rimi” un “Maxima”. Konkurences padome veca tirgus izpēti, apkopojot apgrozījuma datus, tirdzniecības centru skaitu, kā arī “Rimi” un “Maxima” skaitu tajos.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti
Skaidrīte Ābrama
Konkurences padomes priekšsēdētāja

Analīze tika veikta, izvērtējot, kas atrodas šajā ģeogrāfiskajā tirgū, kas ir 13 min brauciena attālumā ap Dominu. Tie ir 62 veikali, kuru platība virs 600m2 un sortiments virs 6 tūkstoši. No šiem 62 veikaliem 10 ir iepirkšanās centri, kuros atrodas 7 Rimi, bez tam arī šo 62 veikalu vidū 15 ir Rimi un 14 Maxima. Tātad kopā Rimi 23 un Maxima 14 – tas ir tas tirgus pārsvars.

Izvērtējot iespējamo ietekmi uz tirgu, Konkurences padome liedza “Rimi” slēgt nomas līgumu, bet atļāva to darīt otrai lielākajai veikalu ķēdei “Maxima”.

Skaties VIDEO un uzzini vairāk!

TOP komentāri

  • Hmm
    +1 +1 0

    Hmm

    Un kāpēc tieši 13 minūšu attālumā? Vai tas bija Maximai izdevīgākais attālums, jo 14 minūšu brauciena attālumā jau ir čupa Maximu un lēmums būtu jāpieņem cits? Un ar ko braucot tās 13 minūtes skaitītas? Drīzāk izskatās, ka lietuvieši sapiķojuši vairāk...
  • moa
  • Anda Zahovska
    0 0 0

    Anda Zahovska

    Es neveeleetos redzeet nevienaa lielveikalaa Maxima veikalus.es vinus vispaar nekur neapmekleeju.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl