Komentāri
Maxima pērn bijis “pārmaiņu gads, lai atjaunotu pircēju uzticību”
Foto: LETA

Uzņēmuma Maxima Latvija peļņa pērn bija 13,9 miljoni eiro, un uzņēmuma pārstāvji akcentē, ka lielveikalu tīkls aizvadījis “pārmaiņu gadu, lai saliedētu darbiniekus un atjaunotu pircēju uzticību”.

“SIA Maxima Latvija 2014. gadu aizvadījis stabilizācijas zīmē, kad apgrozījums sasniedzis 674,35 miljonus eiro, pieaugot par 0,13% salīdzinājumā ar 2013. gadu,” norāda Maxima pārstāvji.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Savukārt minētajā pārmaiņu plānā uzņēmums kopumā investēja vairāk nekā 11 miljonus eiro.

“Uzņēmums pērn organizēja paplašinātas praktiskās darbinieku mācības ugunsdrošības jomā, pārskatīja darba apmaksas politiku un palielināja algas veikalu un ražošanas cehu darbiniekiem, uzlaboja darbinieku darba apstākļus, kā arī veica citus uzlabojumus klientu ērtībai. Pagājušajā gadā Maxima Latvija sāka attīstīt pašapkalpošanās kases, lai samazinātu darbinieku slodzi un mazinātu rindas pie kasēm,” norāda veikalu ķēdes pārstāvji.

Šobrīd pašapkalpošanās kases darbojas divos lielākajos veikalos Rīgā – Deglava ielā 67 un Ulmaņa gatvē 88a. Šogad uzņēmums plāno šādas pašapkalpošanās kases ieviest vēl vairākos galvaspilsētas veikalos.

Portāls Skaties.lv jau ziņoja, ka Maxima reputācija tika pamatīgi iedragāta pēc Zolitūdes traģēdijas, kurā gāja bojā 54 cilvēki. Tiesa gan, tas nebija šķērslis, lai Maxima pērn pakāptos Latvijā mīlētāko zīmolu topā.

Kā ”Maxima” spēja pakāpties Latvijā mīlētāko zīmolu topā?

Ko par to domā komunikācijas eksperts, Maxima pārstāvis, nozares speciālists, kustības Neesi vienaldzīgs, esi atbildīgs pārstāvis un pats šā topa veidotājs – lasi šeit!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl