“Latvijas dzelzceļš” nonācis finansiālās grūtībās; prasa valstij 40 miljonus eiro

Finansiālās grūtības “Latvijas dzelzceļam”, tas prasa no valsts 40 miljonus eiro. Uzņēmuma problēmas gan nav pamatā saistītas ar koronavīrusa izplatības ierobežojumiem, bet gan ar ilgstošām problēmām tranzītā. Satiksmes ministrs naudu vēl nesola.

Atpakaļ uz rakstu

39 komentāri

  • Šausma

    Šausma

    Vajadzēja lielās algas krietni samazināt tiem valdēs kas bija un dzīvoja bezdarbībā .
  • S

    S

    Pirms párdesmit gadiem Krievija brídinája,ka savu biznesu organizés pa savu teritoriju, ostám un celiem.LDz valdes, padomes un bosi kaut ko nesaprata? Kas tika darits lietas labá?-palielinátas algas vadíbai, viss. Atlaisanas pabalsti vien jau ráda, kas par baríbas sili bija. Un arí agrákie ministri neko neredzéja. Un tauta ar saviem nodokliem tik maksá par 'politiskajám atbildíbám'.
  • Edgars Suseklis

    Edgars Suseklis

    Ja uzņēmums nevar nomaksāt nodokļus, tad tas tiek nepareizi vadīts un no uzņēmuma vadītājiem, t.sk. viņu konsultantiem, juristiem, jāpiedzen zaudējumi 100 % apmērā. Atbildīgs par “Latvijas dzelzceļš” valdes vadības kontroli ir Satiksmes ministrs un viņa vietnieki.
  • Didzis Šteinerts
  • Gints Eglītis

    Gints Eglītis

    lai NATO piemet kādus 40 limas, lai parunā ar aizsardzības ministriju, pārdala vi;nu budžetu...
  • Agris

    Agris

    Ir apakšā 10 uzņēmu sataisīti kas izvelk naudu un LDz. Kargo, ritošais sastāvs, apsardze utp,...
    Muļķim skaidrs ka naudas izsaimniekošana,!!!
    Rīgas satiksmes shēma!
  • Bjusais 2 grupas invalids

    Bjusais 2 grupas invalids

    30 gadu laika visu izaga visas valdes loceklus cietuma ar mantas konfiskaciju ieskaitot bijusas valdes magonus un parejos sev algu maksatajus parazitus cietama vai uz sibiriju mezu zaget
  • anss

    anss

    Pirmkāt nevaig šefiem lielas algas. Kur ir vienlīdzīgs atalgojums. Valde saņem tūkstošiem lielu atalgojumu, bet konditoram maksā mazliet vairāk pa minimālo atalgojumu. Nesen kā biļešu cenu palielināja. Ja ir finanču grūtības cenas pamazina, nevis palielina. Tad ir jāizvērtē un jādod sbiedrībai cik reāli viens reis izmaksā. No Rīgas uz tukumu un atpakaļ. Vai Rīga- Skūte. Tā visos virzienos uzliekot uz papīra un sabiedrība zinās cik izmaksā vilciena kustība. Tad rodas jautājums pa kādu naudu iepirks jaunos vilcienus. Ka uzņēmums ir uz bankrotu.
  • Ingrida Jansone
  • Dagnija Gailīte

    Dagnija Gailīte

    Jāatbalsta
    1. Medicīna
    2. Lauksaimniecība, lopkopība... Lai esam veseli un paēduši ar to kas pie mums aug!!!
    /nevis satiksmes nozare/
    Varbūt 3.cietumus? - kur salikt kamerās klaiņojošos slimos u.tml.?

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!